Telenet Wifree werkt niet meer

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
tom 2012
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hallo,

Ik heb enkele weken geleden op een tablet (Android Go) ingelogd met Telenet Wifree. Dit werkte verschillende dagen maar sinds ongeveer een week kan ik geen verbinding meer maken. "authenticatie probleem" komt er steeds op, nochtans was de gebruikersnaam/wachtwoord juist want ik had er voordien al mee kunnen inloggen. Heb al verschillende keren geprobeerd netwerk, login en wachtwoord opnieuw in te geven maar steeds hetzelfde resultaat.

Ook met mijn laptop (Windows 10) kan ik niet op de Wifree, deze vraagt zelfs geen wachtwoord zegt gewoon dat hij geen verbinding kan maken.
Met mijn GSM kan ik er ook niet op met TTLS kan ik geen CA-certificaat selecteren en met AKA als EAP-methode lukt ook niet.

Wifree is ingeschakeld op mijn modem. Het lijkt wel of mijn account geblokkeerd is?

Zijn er nog mensen die de laatste tijd problemen hebben met Wifree of suggesties om probleem op te lossen?

EDIT:
ik heb gisteren Wifree eens uitgeschakeld en weer ingeschakeld (+2 modem restarts) en vandaag werkt het plots terug :banana:
Dus wie ooit ook zo een probleem heeft dit kan misschien een oplossing zijn...
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Niet dat het relevant is maar als ex telenet vond ik het altijd een gedoe om connectie te maken met een wifree signaal. Dan vind ik hoe px het aanpakt eenvoudiger nu werkt het meteen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”