Verdeling en vermelding telefoonboek

Plaats reactie
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Hallo,

Heb zojuist in mijn brievenbus een telefoonboek gevonden. Blijft mij telkens verbazen als die nog eens komt. Deze editie is een vrij compact format, witte gids/gouden gids combo. En niet speciaal dik. Uitgave Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

Ooit was de gouden gids in drie delen en de witte groter en heel erg dik. Van de zes brievenbussen in het appartementsgebouw hadden er twee een telefoonboek. En ik sta er in met mijn ex-weepee nummer, nu OVH.

Ik vraag mij af, staan jullie, voip-vastetelefoonabonnees er ook nog in? En dan vooral OVH-klanten? Dat is eigenlijk een Frans bedrijf. Toch iets anders dan een Telenet/Proximus/Scarlet.

En met het welk telefoonnummer? Het overgedragen nummer of dat extra nummer dat OVH geeft? Of beide?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Als ik me niet vergis heb ik ooit een formulier ingevuld om geschrapt te worden uit deze telefoonlijst...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Om geschrapt te worden weet ik niet maar wel om ze niet meer te krijgen.
J.
Edit: juist een gechecked op 1207, we staan er niet in (OVH), mijn moeder en broer wel, beide telenet.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”