Bouw je IE om tot een Firefox

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:44

Ben je al overtuigd van de voordelen van Firefox maar toch nog geen zin om Internet Explorer overboord te gooien? Dan moet je Foxie in huis halen, een plugin voor IE die alle leuke functionaliteiten van Firefox in huis brengt, zoals een popupblocker, privacy filter en firewall. Leuk is ook de Infinity Button die je telkens naar een willekeurige site brengt. Overtuigd? Je vindt de plugin hier!

Met dank aan Webfactor
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

firewall? >_>
zit da in firefox? :?
de pispaal <<
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

En wat met het tabbed browsing? :?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

En mouse gestures! God, I love those! :-D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Maglor schreef:En mouse gestures! God, I love those! :-D

Courtesy of Opera.
amj2005
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 feb 2005, 02:35

silence is golden
Laatst gewijzigd door amj2005 05 sep 2005, 14:13, in totaal 1 gewijzigd.
To show compassion to the wicked is to oppress the righteous; to pardon oppressors is to tyrannize the oppressed.

-Sadi, "Gulistan"
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

amj2005 schreef::evil: :evil: :evil:

dit is zeer gevaarlijk, het kan zijn dat je al je bankcontacten kwijt bent en een algehele system restore moet doen om het weer in orde te krijgen

men is gewaarschuwd....


Sinds ik het heb geïnstalleerd spoelt de WC niet meer door en kan ik alleen nog maar VTM ontvangen. :evil:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

FUBAR schreef:Sinds ik het heb geïnstalleerd spoelt de WC niet meer door en kan ik alleen nog maar VTM ontvangen. :evil:

Ik ga hopeloos offtopic, maar is dat laatste dan een probleem? Als ik kijk naar het professionalisme dat achter VMM en VT4-producten kijk, daar kunnen ze in Brussel nog steeds een puntje aan zuigen. Dingen op de VRT lijken altijd gemaakt te zijn door productiehuizen met pas afgestudeerden ...
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

meon schreef:
FUBAR schreef:Sinds ik het heb geïnstalleerd spoelt de WC niet meer door en kan ik alleen nog maar VTM ontvangen. :evil:

Ik ga hopeloos offtopic, maar is dat laatste dan een probleem? Als ik kijk naar het professionalisme dat achter VMM en VT4-producten kijk, daar kunnen ze in Brussel nog steeds een puntje aan zuigen. Dingen op de VRT lijken altijd gemaakt te zijn door productiehuizen met pas afgestudeerden ...

WOW

vtm vt4 en ka2 en al die andere brol vind ik maar flauwe tuttefrut
ik blijf trouwe kijker van canvas en één vooral dan voor het nieuws en enkele humoristische shows (zoals het eiland)
de pispaal <<
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Akira schreef:vtm vt4 en ka2 en al die andere brol vind ik maar flauwe tuttefrut
ik blijf trouwe kijker van canvas en één vooral dan voor het nieuws en enkele humoristische shows (zoals het eiland)
U bent een trouwe kijker van histories en de zevende dag?
Mja, sorry, ik kijk enkel tv voor het entertainment-gehalte. TV is ontspanning voor mij. Informatie vergaren doe ik al de hele dag. 's avonds moet het dus no-brainer-materiaal zijn.
Ik zeg niet dat ik elk VTM-programma op een schaal dezelfde punten geef qua inhoud, maar ze doen tenminste een poging om alle bevolkinsschalen aan te spreken.
En Het Nieuws is toch beter dan Het Journaal :P (en aangezien de kijkcijfers in het voordeel voor de eerste zijn, is de meerderheid van kijkend Vlaanderen het met me eens).
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Ik geloof dat deze topic nog altijd over IE en Firefox gaat maar dit gaat toch wel helemaal offtopic

Back on topic please


Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Weetgraag schreef:Ik geloof dat deze topic nog altijd over IE en Firefox gaat maar dit gaat toch wel helemaal offtopic

Back on topic please

Sorry papa :oops:

Enfin, ik blijf er nog altijd bij dat IE helemaal geen slechte browser is, in de wetenschap dat het ook de oudste is (in zijn huidige versie). Microsoft heeft de fout gemaakt van mening te zijn dat IE niet meer hoefde doorontwikkeld te worden.
De 'fouten' in IE zijn vaak dingen die bewust ooit mogelijk waren gemaakt, maar later werden uitgebuit (ik denk aan popups of het unattended installeren van activex-componenten).
Wat niet wegneemt dat ik bepaalde dingen van Opera wel leuk vind, waaronder een downloadmanager en mouse gestures. De downloadmanager van Firefox vind ik énorm slecht trouwens, ik zie amper een verbetering tov IE.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”