Heb vaste lijn bij telenet per ongeluk te vroeg opgezegd
direct daarna portering aangevraagd bij ovh
portering bleef steken bij
Heb gebeld naar Telenet om lijn terug aktief te zetten.
Dit is terug gebeurd
Zou ik nu nog afwachten, of zou ik de portering annuleren en dan terug opnieuw doen....?
Hoe exact portering aanpakken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1971
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik ben al 2 weken bezig mijn zus haar nummer te porteren van Weepee naar OVH.
Ik heb op 4 mei het 'mandat' terug gestuurd. Ik zie nu dat jij een mooie chronologie hebt.
Ik zocht dat ook bij ons: 0 (nul) nummers 'en portabilité'. Wat een soep.
Heb al 2 dagen een ticket openstaan, zonder reactie.
Ze zijn dus de aanvraag kwijt. Ook blijft de vraag naar identiteitsdocumenten op het dashboard. Die zijn al lang toegestuurd.
Ik denk dat we bij Weepee zullen blijven....
Ik heb op 4 mei het 'mandat' terug gestuurd. Ik zie nu dat jij een mooie chronologie hebt.
Ik zocht dat ook bij ons: 0 (nul) nummers 'en portabilité'. Wat een soep.
Heb al 2 dagen een ticket openstaan, zonder reactie.
Ze zijn dus de aanvraag kwijt. Ook blijft de vraag naar identiteitsdocumenten op het dashboard. Die zijn al lang toegestuurd.
Ik denk dat we bij Weepee zullen blijven....
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 6151
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Een telefoonlijn mag je nooit opzeggen als je je telefoonnummer wenst te behouden, bij nummeroverdracht gebeurt dat automatisch.lucdec schreef:Heb vaste lijn bij telenet per ongeluk te vroeg opgezegd
Ja! Wacht zeker tot volgende week. Zeker niet annuleren, contacteer eerst OVH als je vragen hebt over jouw nummeroverdracht.lucdec schreef:Zou ik nu nog afwachten
-
- Elite Poster
- Berichten: 8028
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Klopt, je vraagt een portatie aan bij OVH en zij doen de rest. Niks opzeggen, nergens. Na een paar weken is alles in orde gebracht. OVH zal wel nog vragen om een factuur van gas of elektriciteit met daarop jouw naam en adresgegevens aan hen te bezorgen, een soort van bewijs dat jij wel degelijk op dat adres woont.raf1 schreef:Een telefoonlijn mag je nooit opzeggen als je je telefoonnummer wenst te behouden, bij nummeroverdracht gebeurt dat automatisch.lucdec schreef:Heb vaste lijn bij telenet per ongeluk te vroeg opgezegd
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Berichten: 1971
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Daar staat onder 'Nummer' geen enkel nummer. Ik heb wel een nummer in het tabblad 'Lijn'.
Bij 'Nummer' kan ik niets doen. Misschien is dat het probleem
Enfin, ik heb de aanvraag opnieuw gedaan in de V5 manager. Terug een 'mandat' gekregen.
Ik heb dit weergestuurd per email. Dat is mogelijks ook het probleem, dat ik het moet uploaden in de V4 manager.
Maar dat gaat niet. Daar is niets actief ivm portabilité.
Edit: ik heb het nu toch gevonden in de V4 manager. De 'Navigatie' 'Snelkoppelingen' staan inactief. Je moet doorlinken via het hoofdblad met de hyperlinks in de lijst "Wat wilt u doen ?"
Daar kan ik het mandat "Downloaden" (maar ze bedoelen Uploaden).
Bij 'Nummer' kan ik niets doen. Misschien is dat het probleem
Enfin, ik heb de aanvraag opnieuw gedaan in de V5 manager. Terug een 'mandat' gekregen.
Ik heb dit weergestuurd per email. Dat is mogelijks ook het probleem, dat ik het moet uploaden in de V4 manager.
Maar dat gaat niet. Daar is niets actief ivm portabilité.
Edit: ik heb het nu toch gevonden in de V4 manager. De 'Navigatie' 'Snelkoppelingen' staan inactief. Je moet doorlinken via het hoofdblad met de hyperlinks in de lijst "Wat wilt u doen ?"
Daar kan ik het mandat "Downloaden" (maar ze bedoelen Uploaden).
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
@ Raf
Zojuist gebeld met ovh.
kan trouwens via de 0033 9 72 10 10 07
uitermate vriendelijke helpdesk.
5 minuutjes later zit er al schot in de zaak:
@MarkDM
Logisch dat hier nog niks staat, maar daar zal uw geporteerde nummer wel verschijnen.
Je dient wel tabblad "nummer " te selecteren, en dan vanf daar de portering door te voeren. In de V4 manager ! succes!
Zojuist gebeld met ovh.
kan trouwens via de 0033 9 72 10 10 07
uitermate vriendelijke helpdesk.
5 minuutjes later zit er al schot in de zaak:
@MarkDM
Logisch dat hier nog niks staat, maar daar zal uw geporteerde nummer wel verschijnen.
Je dient wel tabblad "nummer " te selecteren, en dan vanf daar de portering door te voeren. In de V4 manager ! succes!