Vraagje..
Is het mogelijk om de giga speedboost te nemen indien je nog op internet fiber 200 zit?
Heb een pack maar zit met gekochte digicorder die ik eigenlijk niet gebruik. Heb de zwarte modem only.
Naar wigo wil ik niet omdat ik dan digicorder moet gaan huren.
Ik zie thans de optie in mijn Telenet.
Internet fiber 200 en optie speedboost
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat ik de digibox/corder niet gebruik wil niet zeggen dat ik geen gebruik maak van TV van Telenet. Ik doe het enkel middels CI+ en eigen hardware.
Ik behoud mijn whoppa omdat ik geen digicorder wil huren.
Maar ok. Heb gebeld en volgens klantendienst is het idd perfect mogelijk op internet fiber 200 en zelfs met mijn huidige zwarte EMTA Modem. Er werd een test gedaan en ik zou perfect de snelheden moeten halen werd me gezegd.
Heb het laten activeren en zal straks als ik thuis kom nakijken of het in orde is.
Ik hou jullie op de hoogte
grtz
Even een Update : Speedboost is actief in mijn telenet en ik haal momenteel 540 Mbps download en 37 Mbps upload rechtstreeks op een gewone switch aan de modem. Modem werd nog niet herstart. Dus met de zwarte EMTA modem lukt het dus wel, is wel niet de volledige snelheid natuurlijk. maar weet niet of ik de volledige snelheid zou kunnen halen.
Update 2 Speedtest op Ap ac in wall van ubiquiti bijna 500 down terwijl er ondermeer via yelo play gestreamd wordt
https://www.speedtest.net/my-result/i/3893551161
Ik behoud mijn whoppa omdat ik geen digicorder wil huren.
Maar ok. Heb gebeld en volgens klantendienst is het idd perfect mogelijk op internet fiber 200 en zelfs met mijn huidige zwarte EMTA Modem. Er werd een test gedaan en ik zou perfect de snelheden moeten halen werd me gezegd.
Heb het laten activeren en zal straks als ik thuis kom nakijken of het in orde is.
Ik hou jullie op de hoogte
grtz
Even een Update : Speedboost is actief in mijn telenet en ik haal momenteel 540 Mbps download en 37 Mbps upload rechtstreeks op een gewone switch aan de modem. Modem werd nog niet herstart. Dus met de zwarte EMTA modem lukt het dus wel, is wel niet de volledige snelheid natuurlijk. maar weet niet of ik de volledige snelheid zou kunnen halen.
Update 2 Speedtest op Ap ac in wall van ubiquiti bijna 500 down terwijl er ondermeer via yelo play gestreamd wordt
https://www.speedtest.net/my-result/i/3893551161