telkens ik Exel open krijg ikde foutmelding
Microsoft visual basic
compileerfout in verborgen module:Thid Workbook
iemand enig ideehoeikdat ongedaan kan krijgen
werk met windowsxpsp2 en office xp;
beste dank
foutmelding in exel
Hangt wellicht af van welke versie van OfficeXP je hebt? Heb je alle update's van Office XP.
Als je naar de Website van Microsoft gaat om te updaten, kan je ook zien voor andere update's als voor Windows. (onderandere voor OfficeXP)
Als je naar de Website van Microsoft gaat om te updaten, kan je ook zien voor andere update's als voor Windows. (onderandere voor OfficeXP)

ik heb office xp voor studenten en leerkrachten.Blue-Sky schreef:Hangt wellicht af van welke versie van OfficeXP je hebt? Heb je alle update's van Office XP.
heb normaal alle updates binnengehald zowelvoor windows en xp.
Ik heb zo het vermoeden dat het niet Thid Workbook, maar This Workbook is. Is een standaard module tussen de Excel macro's.
Open Excel, druk ALT + F11. Op je linkerkant zie je een projectwindow. Daar zie je de module This Workbook, dubbelklik hier op, en kijk of er tekst in staat (=code). Wis de eventuele code, je zal het document nu gewoon kunnen openen. Let er wel op, deze code zal er wel met een reden staan. Het kan zijn dat iets in je excel document niet meer zal werken, maar aangezien je deze foutmelding krijgt zal het zowiezo niet werken, doet dus gewoon zoals gevraagd. Maak voor de zekerheid ook een backup van de file. Don't want to get the blame
.
Wat betreft die nederlandstaligheid, die geldt niet voor macro's. Ze zouden die verdomd wel eens uit excel mogen slopen, maar dat is dan weer een andere kwestie.
Open Excel, druk ALT + F11. Op je linkerkant zie je een projectwindow. Daar zie je de module This Workbook, dubbelklik hier op, en kijk of er tekst in staat (=code). Wis de eventuele code, je zal het document nu gewoon kunnen openen. Let er wel op, deze code zal er wel met een reden staan. Het kan zijn dat iets in je excel document niet meer zal werken, maar aangezien je deze foutmelding krijgt zal het zowiezo niet werken, doet dus gewoon zoals gevraagd. Maak voor de zekerheid ook een backup van de file. Don't want to get the blame

Wat betreft die nederlandstaligheid, die geldt niet voor macro's. Ze zouden die verdomd wel eens uit excel mogen slopen, maar dat is dan weer een andere kwestie.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
/offtopicThe_Borg schreef: Ze zouden die verdomd wel eens uit excel mogen slopen, maar dat is dan weer een andere kwestie.

- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik denk dat hij het heeft over de Nederlandstaligheid, ik vind het persoonlijk ook vervelend als ik uit gewoonte in een gewoon formulevak if(...) tip en dan herkent hij het niet, maak ik er als van, dan ga ik in een macro als(...) en dan werkt het daar niet, aahrg 
Dus ik zou ook liever alles van die formules in het Engels hebben.

Dus ik zou ook liever alles van die formules in het Engels hebben.
-
- Starter Plus
probleem opgelosttrobbelke schreef:ik heb al hetzelfde meegemaakt met =SUM te gebruiken in een nederlandstalige versie, dat pakte die toen ook niet
iedereen bedankt