1 maand gratis play

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
franjo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 11 keer

Ik kreeg deze aanbieding van Humo, aangezien wij geen Telenet hebben hierbij de code voor wie dat wel heeft .
Of deze code uniek of algemeen is weet ik niet.

Beste abonnee,

Op de vernieuwde Humo-site hebben we de afgelopen weken de 100 beste series aller tijden op een rij gezet. Maar omdat we niet van half werk houden, geven we u, de trouwe Humo-lezer, ook de kans om een hoop series die in de lijst zijn geraakt meteen te bekijken. Met een maand gratis Play van Telenet, de ideale manier om de topreeksen van HBO van vroeger en nu in te halen. Op het menu: klassiekers als ‘The Wire’, ‘The Sopranos’ of ‘Game of Thrones’ maar ook recente kleppers als 'Succession' en 'Westworld' en 'Euphoria'.

Als digitale lezer geniet u natuurlijk ook van dit voordeel!

Met deze code 617886570290 kunt u uw maand gratis Play activeren.

https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/play/playhumo

Veel kijkplezier,
Humo
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Het is een unieke code, maar enkel te gebruiken als je in de laatste 13 (!) maanden geen gebruik hebt gemaakt van een gratis Play abonnement. Ik denk dat vele (nieuwe) Telenetklanten wel gebruik maken van die gratis proef waardoor ze allemaal uit de boot vallen.
Heb zelf de HUMO ook gekocht voor een code zodat mijn ouders die kunnen gebruiken, maar ook daar werkt deze niet (vermoedelijk door de HUMO code van vorig jaar, 12 maanden geleden...)
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Is dit weer zo'n actie waarbij je zelf 5 weken op voorhand moet opzeggen of je hangt aan een nieuwe periode vast?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Je moet inderdaad zelf opzeggen, anders wordt het voor onbepaalde duur verlengd. Je kan wel op elk moment het terug opzeggen (en normaal gezien blijft het dan de gehele proefperiode nog actief).

*Edit, je kan niet op eender welk moment opzeggen, dus best tegen het einde aan zelf doen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”