Hallo,
Er zit een 5 cm brede streep door men scherm vanwege een val.
Ik vroeg me af kan ik daar nog iets voor krijgen of moet ik het beschouwen als iets voor het containerpark?
De rest werkt nog goed het is enkel een stuk van het scherm die kapot is en ook niet diep het is gewoon een zwart stuk nu.
scherm kapot de rest intact
-
- Plus Member
- Twitter: IkTjilp
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 8 keer
Mogelijks kan scherm vervangen worden. Over wat voor toestel spreken we hier?
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Als je toevallig iemand anders vindt die een compleet dood scherm heeft met hetzelfde panel, zou je die panels kunnen wisselen. Je kan ook op eBay of zo een tweedehands panel kopen maar in de praktijk is het economisch meestal niet meer rendabel, en betekent dit containerpark.
- Matt555
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 10 keer
Beter dan containerpark :, verbind met hdmi of ander kabel met flatscreen , kan alzo gebruikt worden als basis of reserve toestel indien al het andere nog steeds werkt.
Heb hier zo ook een Asus met flikkerend schrem in gebruik op deze wijze ,streamt online vtm , vrt enz... , werkt prima
Heb hier zo ook een Asus met flikkerend schrem in gebruik op deze wijze ,streamt online vtm , vrt enz... , werkt prima
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Het gaat over een monitor, geen laptop. Ik vond het ook verwarrend omdat TS schreef dat voor de rest alles werkt wat nogal een raar statement is over een toestel dat als enige functie het tonen van beelden heeft.Matt555 schreef:Beter dan containerpark :, verbind met hdmi of ander kabel met flatscreen , kan alzo gebruikt worden als basis of reserve toestel indien al het andere nog steeds werkt.