Tenzij dit een tijdelijk probleem is, maar ik kan geen opgenomen programma meer wissen. Er komt telkens dat dit nog in gebruik is door iemand anders. Nu is het zo dat de modem uit staat en de netwerkkabel weg is. Dus kan je je opnames zonder modem en netwerkkabel wel bekijken maar niet wissen? Het kabelsignaal is ook gedesactiveerd.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Telenet digicorder opnames
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Nu maak je toch een probleem waar géén probleem is?
Ik neem dus aan: je bent geen klant meer van Telenet, jouw kabelsignaal is gedeactiveerd, en je hebt een aangekochte digicorder.
Het enige wat je nog kan doen met dit toestel, is naar je opnames kijken.
Wat voor zin heeft het dan nog om opnames te willen wissen?
Ik neem dus aan: je bent geen klant meer van Telenet, jouw kabelsignaal is gedeactiveerd, en je hebt een aangekochte digicorder.
Het enige wat je nog kan doen met dit toestel, is naar je opnames kijken.
Wat voor zin heeft het dan nog om opnames te willen wissen?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Locatie: Nossegem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Ik betaal iedere maand 9,37 voor huur digicorder dus ik vermoed dat die ooit terug binnen moet?philippe_d schreef:Nu maak je toch een probleem waar géén probleem is?
Ik neem dus aan: je bent geen klant meer van Telenet, jouw kabelsignaal is gedeactiveerd, en je hebt een aangekochte digicorder.
Het enige wat je nog kan doen met dit toestel, is naar je opnames kijken.
Wat voor zin heeft het dan nog om opnames te willen wissen?
De klok op de display heeft tijdje nog gewerkt maar nu staan er - - : - - . Wel vreemd dat ik net nog een nieuwe aanrekening in mijn.telenet vind van 8.05.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Is er dan geen mogelijkheid voor een volledige reset (inclusief alle opnames?).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
Alle opnames wissen & factory reset: https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... igicorder/ of https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... t-tv-menu/