Outlook account werkt plots niet meer ?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ik gebruik al jaren outlook(office) voor mijn hotmail account.
Sinds vandaag kan ik echter niet meer inloggen en wordt telkens opnieuw mijn paswoord gevraagd.
Ik heb dan mijn account in outlook maar verwijderd maar wanneer ik deze nu opnieuw wil instellen krijg ik steeds volgende melding :
Afbeelding
Uiteindelijk dan maar Office verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas hetzelde nog steeds.
Dit gebeurt op 1 pc en op een laptop. Op mijn andere twee pc's die hier staan is er geen probleem.
Wanneer ik online via de website inlog is er ook geen probleem.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is ?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

zeker dat je de juiste info gebruikt?

je moet aanmelden via outlook.live.com (of hotmail.com), want anders kan het weleens dat je naar de office365 omgeving gestuurd zou worden,
en dan kan je idd niet aanmelden met een persoonlijke account.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ik kies bij accounttype bij het instellen van outlook "outlook.com" en daar geef ik mijn hotmailadres in.
Maar telkens opnieuw die melding.
Windows mail werkt wel gewoon, enkel mijn outlook niet meer.
Gisteren werkte alles nog wel normaal vandaag op mijn laptop en goede pc plots niet meer.

Ben niet alleen blijkbaar.
https://answers.microsoft.com/nl-nl/out ... 79cd2abaf0
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Heb de vraag bij Microsoft voorgelegd.

Helaas is er een doorlopend probleem met het aanmelden van Hotmail / Outlook-accounts op de Outlook App, het wordt momenteel gewerkt door Microsoft-team, een update zal worden geplaatst op de onderstaande thread zodra ze een oplossing

https://answers.microsoft.com/en-us/mso ... e=3&auth=1
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

karine schreef:Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.
En krijg je dan nieuwe mails nog binnen, of is het enkel om bestaande emails te lezen?
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

heist_175 schreef:
karine schreef:Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.
En krijg je dan nieuwe mails nog binnen, of is het enkel om bestaande emails te lezen?
Ja, dan werkt alles zoals voordien.
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

caching uitzetten helpt ook! online outlook idem, maar is eigenlijk hetzelfde principe als zonder de caching natuurlijk
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”