Ik gebruik al jaren outlook(office) voor mijn hotmail account.
Sinds vandaag kan ik echter niet meer inloggen en wordt telkens opnieuw mijn paswoord gevraagd.
Ik heb dan mijn account in outlook maar verwijderd maar wanneer ik deze nu opnieuw wil instellen krijg ik steeds volgende melding :
Uiteindelijk dan maar Office verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas hetzelde nog steeds.
Dit gebeurt op 1 pc en op een laptop. Op mijn andere twee pc's die hier staan is er geen probleem.
Wanneer ik online via de website inlog is er ook geen probleem.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is ?
Outlook account werkt plots niet meer ?
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
zeker dat je de juiste info gebruikt?
je moet aanmelden via outlook.live.com (of hotmail.com), want anders kan het weleens dat je naar de office365 omgeving gestuurd zou worden,
en dan kan je idd niet aanmelden met een persoonlijke account.
je moet aanmelden via outlook.live.com (of hotmail.com), want anders kan het weleens dat je naar de office365 omgeving gestuurd zou worden,
en dan kan je idd niet aanmelden met een persoonlijke account.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik kies bij accounttype bij het instellen van outlook "outlook.com" en daar geef ik mijn hotmailadres in.
Maar telkens opnieuw die melding.
Windows mail werkt wel gewoon, enkel mijn outlook niet meer.
Gisteren werkte alles nog wel normaal vandaag op mijn laptop en goede pc plots niet meer.
Ben niet alleen blijkbaar.
https://answers.microsoft.com/nl-nl/out ... 79cd2abaf0
Maar telkens opnieuw die melding.
Windows mail werkt wel gewoon, enkel mijn outlook niet meer.
Gisteren werkte alles nog wel normaal vandaag op mijn laptop en goede pc plots niet meer.
Ben niet alleen blijkbaar.
https://answers.microsoft.com/nl-nl/out ... 79cd2abaf0
-
- Elite Poster
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Heb de vraag bij Microsoft voorgelegd.
Helaas is er een doorlopend probleem met het aanmelden van Hotmail / Outlook-accounts op de Outlook App, het wordt momenteel gewerkt door Microsoft-team, een update zal worden geplaatst op de onderstaande thread zodra ze een oplossing
https://answers.microsoft.com/en-us/mso ... e=3&auth=1
Helaas is er een doorlopend probleem met het aanmelden van Hotmail / Outlook-accounts op de Outlook App, het wordt momenteel gewerkt door Microsoft-team, een update zal worden geplaatst op de onderstaande thread zodra ze een oplossing
https://answers.microsoft.com/en-us/mso ... e=3&auth=1
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
En krijg je dan nieuwe mails nog binnen, of is het enkel om bestaande emails te lezen?karine schreef:Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Ja, dan werkt alles zoals voordien.heist_175 schreef:En krijg je dan nieuwe mails nog binnen, of is het enkel om bestaande emails te lezen?karine schreef:Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.