Gezocht: VGA to HDMI adapter

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
FiberMonkey
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

Ik ben op zoek naar een VGA (male) to HDMI (female) adapter:

Afbeelding

Op AliExpress (waar de afbeelding van komt) is deze te koop voor enkele euro’s maar de verzendtijd is te lang.

Laat de prijs incl. verzending maar weten.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Je vraagt een VGA to HDMI adaptor, maar plaatst een foto van een HDMI in naar VGA out adaptor?
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Aansluitend: denk aan de richting van het beeldsignaal: HDMI naar VGA betekent omzetten van een digitaal signaal via een chip in die module naar analoog, de 'flow' kan dus niet omgekeerd worden, ondanks dat je mogelijk stekkers op die manier kan aansluiten.

//edit: bij het zoeken naar bovenstaande blijkt deze combinatie van flow en aansluitingen niet vanzelfsprekend te zijn...
Misschien nog sneller te vinden als gewone converter met 2 gender changers er aan?

https://www.allekabels.nl/searchresult. ... aar%20hdmi < dit is wat in je titel staat, maar niet wat in bovenstaande foto staat.
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Kortom: welk bronsignaal wil je omzetten naar een ander? VGA (analoog) naar HDMI (digitaal) of omgekeerd? Het eerste zal lastig worden, het tweede is piece of cake.
Computer(k)nul
FiberMonkey
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

Mijn excuses voor de verwarring.
Doel: HP ProLiant ML350 G6 server met VGA uitgang aansluiten op monitor met HDMI ingang.
pluim
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Zo'n dingen vind je vrij snel online.
Zoals deze, op Amazon? Is nu als voorbeeld de eerste die ik vond... De verzendtijd is (intern, maar ook bij bpost zelf) met de huidige crisis wel iets langer, maar meestal altijd veel sneller dan aangegeven.

Ik heb al 2x adaptertjes besteld die het omgekeerde doen, en die werken perfect!
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar :curt:
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”