Goeie avond
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de harde schijf van een V4-decoder zelf te verwisselen?
Of zou die decoder geen andere HDD accepteren?
Heb nog een V4 (Scarlet) liggen waarvan de schijf vrij kapot klinkt, pauzeren ed werkt ook niet, enkel cloudopnames. Verder gewoon degelijke decoder en had hem graag boven gezet. Eerlijk gezegd geen dealbreaker, hij werkt ook gewoon zonder HDD.
Thx voor de input!
Harde schijf verwisselen V4-decoder?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Probeer het eens, worst case zet je er de oude terug in. Ik dacht dat een kameraad dat al eens gedaan had; het heeft geen zin er een schijf van meer dan 320GB in te zetten want meer diskspace wordt sowieso niet herkend.
-
- Plus Member
- Bedankt: 15 keer
Dank u, heb een western digital gekocht van 320 gb maar moet je die schijf eerst klaarmaken (formatteren oid) ofzo? Heb er weinig verstand vanSpecialK schreef:Probeer het eens, worst case zet je er de oude terug in. Ik dacht dat een kameraad dat al eens gedaan had; het heeft geen zin er een schijf van meer dan 320GB in te zetten want meer diskspace wordt sowieso niet herkend.
Plug en play lijkt niet te werken, decoder wilt meteen booten maar start nooit op.
Met oude schijf duurt het lang voor hij wil booten (+ je hoort de schijf elke 3 sec piepen), na een minuut ofzo negeert hij de schijf en start op. Met de niewe schijf doet hij dus niet de P1:02 ofzo van een minuut proberen voor hij boot.
Zonder schijf start hij meteen op.
-
- ISP Staff
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 66 keer
Als het dezelfde harde schijf is zou ik zeggen probeer het eens ? Maar ik vrees ervoor.
-
- Plus Member
- Bedankt: 15 keer
Heb hiervoor helaas geen apparatuur, kan hem zelf niet eens in een computer steken, maar bon 't was het vragen is waard he decoder zelf werkt verder gewooncadsite schreef:Zou het een optie zijn om de oude schijf 1/1 te klonen naar je nieuwe?
Zal kijken of ik dezelfde kan vinden, had niet gedacht dat er een Seagate in zou zitten. Als 't ni werkt, niks verloren mercitechnieker schreef:Als het dezelfde harde schijf is zou ik zeggen probeer het eens ? Maar ik vrees ervoor.