Play zonder Telenet klantnummer

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Wij zijn tevreden internetgebruikers bij EDPnet. Kan ik ook enkel Play HBO series streamen van Telenet (en ervoor betalen natuurlijk), zonder met alles over te schakelen naar Telenet? Of zijn er andere legale maniezren om HBO series te streamen?
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

Zowiezo zal je wel een klantennummer krijgen als je diensten wil afnemen bij Telenet, maar dit even terzijde ;-)

Verder zou het me verbazen dat je Play zou kunnen afnemen zonder dat je een Telenet TV abonnement hebt. Als je daar dan nog de prijs van Play bijrekent, spreken we al over €40/maand. Redelijk stevig lijkt me :eek:

Andere mogelijkheid is om direct HBO Now af te nemen. Je zal dan wel een VPN moeten gebruiken om de geoblock te omzeilen, maar dit soort grijze materie is wellicht niet geschikt voor dit forum.
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 26 keer

Hmm nu weet ik weer waarom al die moeite om in private trackers binnen te geraken het waard was :-).

100% legaal gaat het je niet lukken vrees ik. Vpn ook opletten want met netflix is het toch een kat en muis verhaal of je via vpn content van andere landen kan zien.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 mar 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Wat ook kan, is dat je een abonnement neemt bij BeTV (Franstalige tegenhanger van Play). Ook zij zijn Home of HBO hier in België!
BeTV is al een tijd vrij beschikbaar, zonder dat je bij een specifieke aanbieder nodig hebt zoals VOO of Telenet.

Je neemt een abo op BeTV Go en kan dan HBO series (en andere) streamen op pc, smartphone, Android TV of Apple TV. Volgens dit topic en de screenshot hieronder kan je ook gemakkelijk switchen naar de originele taal, zonder ondertitels.
Afbeelding

* Ik heb wel hier en daar gelezen (in oudere topics) dat af en toe de ondertitels (owv rechten) zichtbaar blijven - wel Engels gesproken. Geen idee of dat tegenwoordig nog is.
* Ik ben zelf geen BeTV gebruiker, dus geen ervaring.

Maar het lijkt me het proberen waard - het is maandelijks opzegbaar :-)
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”