Canon Pixma MX925 ADF printer/scanner
https://tweakers.net/pricewatch/327874/ ... ificaties/
Let op: deze geeft de B200 error code. De printkop moet vervangen worden.
Voor de rest is de printer in goede staat
gratis erbij: 2 ongeopende sets inkt van action (https://www.action.com/nl-be/p/canon-inktcartridge-/) en nog los nieuwe cartridges (ook van action): 1x XL PGBK black, 2x XL BK black en 1x XL Y yellow.
de cartridges die in de printer zitten zijn ook van action en vrij recent vervangen.
Minimumprijs: € 40
Optioneel meeneemprijs: € 60
Hoogste bod x-aantal uur na het hoogste bod wint (opbod per € x): 48h (per € 5 aub)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Bpost (15€?) ten laste van koper of af te halen indien in de buurt
Te Koop: Canon Pixma MX925
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Ik heb 2 van deze machines, en had er ooit zelfs 3.
Printkop is de QY6-0086-000 en die kan je bij MAXICT vinden voor € 64,86 ex-btw, op de meeste shops incl rond de 75 a 80 euro.
Printkop is de QY6-0086-000 en die kan je bij MAXICT vinden voor € 64,86 ex-btw, op de meeste shops incl rond de 75 a 80 euro.
-
- Elite Poster
Ik heb hier een spinternieuwe kop nog in de verpakking liggen. Als je kan garanderen dat hij werkt met een nieuwe kop neem ik hem graag van je over, bij voorkeur afhalen na de lockdown. Heb er nog twee dus kan nog wel even verder. Normaal is de B200 altijd de kop, maar heb bij ééntje gehad dat zelfs met een andere kop hij nog steeds wazig printte.darkzero schreef:Na een week geen interesse hier blijkbaar.
Iemand voor 30€ + verzendkosten? Anders gaat hij naar het containerpark...
-
- Elite Poster
Na de lockdown kan ik evt met een splinternieuwee kop passeren, dan gaan we het weten.
-
- Elite Poster
Wetterendarkzero schreef:Is mogelijk, als die lockdown niet meer te lang gaat duren ten minste want hij staat me wat in de weg. Van waar ben je?
Gezien die dingen nogal kwetsbaar zijn, sta ik er niet voor te springen dat deze met een koerier vestuurd worden.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Amai da’s 130km, enkele rit. Het is maar wat je graag doet...
Ik heb de originele doos en alle verpakkingsmateriaal in de doos nog dus kan gerust verstuurd worden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb de originele doos en alle verpakkingsmateriaal in de doos nog dus kan gerust verstuurd worden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk