Beste
Ben op zoek naar een software liefst gratis om mijn ondertitel bestanden toe te voegen aan mijn mkv en mp4, avi bestanden
Weet iemand zoiets ?
Toevoegen srt bestanden
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 3 keer
It has become appallingly obvious that our technology has exceeded our humanity.
–Albert Einstein
–Albert Einstein
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Volgens mij ondersteunen de containerformaten AVI en MP4 overigens geen embedded ondertitels, enkel MKV kan je zo remuxen.
Behalve voor DLNA ken ik trouwens geen redenen om dat te willen doen? Vrijwel elke player die ondertitels kan weergeven zoekt automatisch ondertitel-bestanden met dezelfde basis-bestandsnaam er bij?
Behalve voor DLNA ken ik trouwens geen redenen om dat te willen doen? Vrijwel elke player die ondertitels kan weergeven zoekt automatisch ondertitel-bestanden met dezelfde basis-bestandsnaam er bij?
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Toch niet, er gebeurt steeds een conversie naar MPEG-4 Timed Text.Stroper schreef:MP4 ondersteunt wel SRT-bestanden.
Met het command-line programma ffmpeg kan je dit in een handomdraai.
MKV met embedded SRT:
Code: Selecteer alles
ffmpeg -y -i "input.mkv" -i "input.srt" -c:v copy -c:a copy -c:s srt output.mkv
Code: Selecteer alles
ffmpeg -y -i "input.mkv" -i "input.srt" -c:v copy -c:a copy -c:s mov_text output.mp4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Gewoon het feit dat je slechts één bestand hebt waar netjes alles in zit.meon schreef:Behalve voor DLNA ken ik trouwens geen redenen om dat te willen doen? Vrijwel elke player die ondertitels kan weergeven zoekt automatisch ondertitel-bestanden met dezelfde basis-bestandsnaam er bij?
Het zou hetzelfde zijn dat je een ZIP file aanmaakt en dan nog enkele losse bestanden meegeeft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Voor zover ik weet kan handbrake enkel ondertitels "inbranden".
Ik veronderstel dat de topicstarter ze wil toevoegen aan de file zodat je ze in de player kan aan/uitzetten(of wanneer je meerdere ondertitels in bv. verschillende talen wil toevoegen).
Ik veronderstel dat de topicstarter ze wil toevoegen aan de file zodat je ze in de player kan aan/uitzetten(of wanneer je meerdere ondertitels in bv. verschillende talen wil toevoegen).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
voor zo iets gebruik ik altijd mkv formaat. Dus via mkvtoolnix remuxen naar een mkv.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer