Yuka voedingapp

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Iemand die dat gebruikt. Heb enkele produkten gescand (wat vrij vlot gaat) maar als ik dan de cijfers vergelijk met wat op de verpakking staat klopt dat vaak niet dus veel ben je daar niet mee

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik gebruik al enkele jaren MyFitnessPal. De merendeel wat wij eten zit er in of hebben we ondertussen zelf toegevoegd.

Werkt heel goed.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Ik heb al 2 * een product toegevoegd en dan moet je de gegevens van het etiket ingeven. Eenmaal zeiden ze gegevens kloppen niet, zelfs niet met een foto door te sturen wilden ze toevoegen. Een tweede maal kreeg ik de melding dat de ingrediënten niet klopten.
Exit yka voor mij. Nu t zijn Fransen dus wat chauvinistisch (voor eigen producten) want hetgeen ik wou toevoegen van een Duitse retailer.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

devilkin schreef:Ik gebruik al enkele jaren MyFitnessPal. De merendeel wat wij eten zit er in of hebben we ondertussen zelf toegevoegd.

Werkt heel goed.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Heb jij de premium versie? Geef je alles manueel in dn heb je dan een weegschaal staan naast je bord?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Nope, ik gebruik de gewone versie.

In het begin gaf ik inderdaad echt alles in, en ik gebruik nog steeds een weegschaal op tafel. Alles wat wordt gekookt/gegeten wordt gewogen.

Dit heeft er ondertussen voor gezorgt dat ik de reflex heb om bij alles te kijken wat de ingredienten zijn, wat de calorische waarde is, split vetten/vezels/...
Het volharden in het registreren, het houden aan de dagelijks kcal en lichte aanpassingen aan voeding (voornamelijk in hoeveelheden, en switchen van bepaalde suikerrijkere dingen naar suikerarme (maar ook geen andere zoetstoffen)) hebben ertoe geleid dat ik 50kg lichter ben en dat nu al zonder echte problemen 8j volhou.

Ondertussen is dat een reflex geworden, dat registreren. Je weet wat / hoeveel je eet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”