Iemand een idee of dit nog bemand wordt? Normaal krijg ik vrij snel antwoord op een prive twitter bericht maar aan het vinkje zie ik dat mijn bericht zelfs nog niet gelezen is en is van maandag 30/4
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Proximus twitter
- TheCeet
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Klop, als je idd op 30/4 op Twitter gestuurd hebt hebben ze dit nog niet ontvangen. Vermoedelijk ten vroegste op 30/4 zal je antwoord krijgen.
Nee effe serieus nu, ik heb afgelopen dagen ook contact gehad via Twitter zonder issues, dag later antwoord.
Stuur gewoon even opnieuw of bel ze gewoon? Moeilijk kan het niet zijn he
Nee effe serieus nu, ik heb afgelopen dagen ook contact gehad via Twitter zonder issues, dag later antwoord.
Stuur gewoon even opnieuw of bel ze gewoon? Moeilijk kan het niet zijn he
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Het is algemeen met klantendiensten op Twitter dat antwoorden veel langer duren dan normaal. Had het met Telenet ook vorige week. Fluvius doet ook meer dan een week om te antwoorden op een persoonlijk bericht op Twitter.
Denk dat het, gezien de situatie momenteel, normaal is dat ook daar wat vertraging op zit.
Denk dat het, gezien de situatie momenteel, normaal is dat ook daar wat vertraging op zit.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
De afsoraak werd zoals verwacht geannuleerd en er kon uiteraard nog geen nieuwe datum vastgelegd worden. Wel is het zo dat ik nu niet meer in MyProximus kan dat blijft staan op ' aan het laden'
Uodate: terug in orde. Cache eens leeggemaakt
Uodate: terug in orde. Cache eens leeggemaakt