De grote Skynet Poll

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie

Waar wil jij dat Skynet aan werkt voor de toekomst ?

Klantvriendelijkheid (helpdesk verbeteren)
0
Geen stemmen
Snelheid (zowel upload als download)
3
9%
Snelheid (enkel upload)
4
11%
Snelheid (enkel download)
0
Geen stemmen
Verhoging van de datalimiet
18
51%
Aanbieden van meer abonnementen
2
6%
Mogelijkheid om je abonnement aan te passen
1
3%
Al de bovenstaande dingen
7
20%

Totaal aantal stemmen: 35
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Waar wil jij dat Skynet aan werkt voor de toekomst ?

Met: Mogelijkheid om je abonnement aan te passen
wordt dus bedoeld: bv dat je 10 e-mail adressen wil, je klikt dit aan en je betaalt er voor. of: ik wil mijn upload verhogen met 128 Kbit, je klikt dat dan aan en skynet zorgt ervoor en het wordt automatisch verrekend in de prijs. Zoiets als Erik dus bedoelde in een post ergens op de SuB.

Nob
Nob
Erelid
Erelid
Contacteer:

Er is precies nog werk voor skynet :D

Nob
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik vind direct voor allemaal gaan is wat te veel gevraagt maar je mag altijd homen, voor mij is de mogelijkheid om je abonnement aan te passen goed genoeg
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Zoals Sensei Zeon al zei, allemaal is overdreven. Ik heb dus gekozen voor de datalimiet. Dat is het enige dringende eigenlijk. Op de 2e plaats komt de upload. Maja, allemaal tegelijk is wat hoog gegrepen.

Cheers
Nob
Erelid
Erelid
Contacteer:

Maar maar heel beperkt!

Nob
Arator

De tellerkes gaan werken vanaf november, en dus moet ge gaan letten op uwen datalimiet (dat was daarvoor eigenlijk niet nodig). Ge kunt wel limietjes bijkopen tegen (me dunkt) goei prijzen : 5 gig tegen 5 euro
Gast

De adsl lijnen zouden ook allemaal naar 3mbit gaan tegen januari 2003, heb ik toch gehoord hé
Nob
Erelid
Erelid
Contacteer:

Tegen November heb ik gehoord. En da's al redelijk oud nieuws denk ik ;)

Nob
Arte
Starter
Starter

Die verhoging gebeurt vanaf november 2002, tot maart 2003(normaal gezien), begint in Luik - spijtig voor de Vlamingen - en gaat zo rond in het land, van BAS naar BAS.
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
chico

heb nu de hogere snelheid als zone 03 8)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nice chico, is dat voor, op of na de geplande datum?
I love it when a plan comes together!
James

dat ze die upload maar eens eerst verhogen( zo naar 512kbit of zo), voor die datalimiet moet je je maar wat inhouden bij dl en ul.
walkie
Starter
Starter

Hmm, niemand blijkt te kiezen voor het verbeteren van de helpdesk, kan ik hieruit afleiden dat die haar werk goed doet? :-D
Gcool
Starter Plus
Starter Plus

Idd, de helpdesk bij skynet ruled :-D
God is unavailable right now. Can I help you?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ik heb nooit klachten gehad bij de helpdesk,
het is natuurlijk maar wie je aan de lijn kreeg natuurlijk.
"Kreeg" omdat ik de afgelopen 1 1/2 jaar geen hulp nodig had,
en als ik belde voor die tijd heb ik altijd een deskundig en behulpvol iemand aan de lijn gehad. Ik lees in sommige topics
"BGC" s**** en die dingen en heb het laatst nog herhaald in een topic
85% van de fouten worden door de gebruiker gemaakt bij hem thuis.

Nu hoor je het eens van een ander hè :twisted:

Greetz
Weetgraag :wink: :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Oh, de support van Belgacom/Skynet vind ik geweldig hoor. Ze hebben me telkens al correct kunnen helpen en bovendien werd de oplossing binnen het uur aangereikt. (Technieker die langs komt, iets op de centrale dat wordt aangepast, weet ik veel). Ik ben wel content ja :-)

Ik zal het maar niet hebben over de support van Mobistar zeker? Als je daar iets durft te vragen dat niet in hun lijstje van mogelijke vragen staat, staan ze met hun mond vol tanden: "Een ogenblikje meneer, ik ga dat even navragen". Of nog liever: "Ik zal u doorverbinden met onze technische dienst, die kunnen u ongetwijfeld verder helpen". Ik heb daar telkens al het gevoel gehad dat ik er meer over wist dan de helpdeskmedewerk(st)er zelf. En da's niet goed :? .
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

bij skynet zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze weten ook, voor de eenvoudige dingen toch, wat ze moeten doen. meestal moet ge ook niet te lang wachten. Op de spits is er wel soms een wachttijd van 40 minuten, maar het is toch een gratis nummer.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
walkie
Starter
Starter

Gcool schreef:Idd, de helpdesk bij skynet ruled :-D

Dikkenek ;)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Pi R² schreef:Op de spits is er wel soms een wachttijd van 40 minuten, maar het is toch een gratis nummer.

Tja, ik heb bij belgacom eigenlijk nog NOOIT moeten wachten aan de lijn, ik heb altijd meteen iemand aan de lijn gehad. Ik heb wel al wachtmuziek gehad terwijl ze iets aan het nakijken zijn, maar nog nooit om iemand aan de lijn te krijgen.

Maar de slechtste ervaring met helpdesks of commerciele diensten heb ik toch wel met telenet. Manman, hoe onbeleefd. Telenet was hier nog niet beschikbaar, maar ik wilde wel weten wanneer wél. Ik bel dus naar dat nummer dat overal geafficheerd staat. En dan 10 minuten mogen wachten eer ge iemand aan de lijn krijgt. En dan vraagt die mens: "Welke gemeente woont gij?" (tutoyerend, foei). Ik antwoord hem dan en zijn reactie was "Pfft, dat gaat nie meer voor dit jaar zijn hoor". Ik vraag dan of ik geen folder kan krijgen, kwestie van wat info te hebben. "Joma meneer, da's bij u nog nie beschikbaar, wat wilt ge dan lezen?". Ik vraag dan met aandrang tóch te sturen. Hij noteert met tegenzin m'n adres. Ik heb nog altijd geen folders op naam gehad van Telenet...

Ach ja, op dat moment waren ze me kwijt bij Telenet... Bovendien was adsl eerder beschikbaar hier, dus de keuze was vrij snel gemaakt...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”