Waar wil jij dat Skynet aan werkt voor de toekomst ?
Met: Mogelijkheid om je abonnement aan te passen
wordt dus bedoeld: bv dat je 10 e-mail adressen wil, je klikt dit aan en je betaalt er voor. of: ik wil mijn upload verhogen met 128 Kbit, je klikt dat dan aan en skynet zorgt ervoor en het wordt automatisch verrekend in de prijs. Zoiets als Erik dus bedoelde in een post ergens op de SuB.
Nob
De grote Skynet Poll
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Zoals Sensei Zeon al zei, allemaal is overdreven. Ik heb dus gekozen voor de datalimiet. Dat is het enige dringende eigenlijk. Op de 2e plaats komt de upload. Maja, allemaal tegelijk is wat hoog gegrepen.
Cheers
Cheers
De tellerkes gaan werken vanaf november, en dus moet ge gaan letten op uwen datalimiet (dat was daarvoor eigenlijk niet nodig). Ge kunt wel limietjes bijkopen tegen (me dunkt) goei prijzen : 5 gig tegen 5 euro
De adsl lijnen zouden ook allemaal naar 3mbit gaan tegen januari 2003, heb ik toch gehoord hé
Die verhoging gebeurt vanaf november 2002, tot maart 2003(normaal gezien), begint in Luik - spijtig voor de Vlamingen - en gaat zo rond in het land, van BAS naar BAS.
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Nice chico, is dat voor, op of na de geplande datum?
I love it when a plan comes together!
dat ze die upload maar eens eerst verhogen( zo naar 512kbit of zo), voor die datalimiet moet je je maar wat inhouden bij dl en ul.
-
- Erelid
- Berichten: 2117
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
- Locatie: Zelzate Belgie
- Contacteer:
Ik heb nooit klachten gehad bij de helpdesk,
het is natuurlijk maar wie je aan de lijn kreeg natuurlijk.
"Kreeg" omdat ik de afgelopen 1 1/2 jaar geen hulp nodig had,
en als ik belde voor die tijd heb ik altijd een deskundig en behulpvol iemand aan de lijn gehad. Ik lees in sommige topics
"BGC" s**** en die dingen en heb het laatst nog herhaald in een topic
85% van de fouten worden door de gebruiker gemaakt bij hem thuis.
Nu hoor je het eens van een ander hè
Greetz
Weetgraag

het is natuurlijk maar wie je aan de lijn kreeg natuurlijk.
"Kreeg" omdat ik de afgelopen 1 1/2 jaar geen hulp nodig had,
en als ik belde voor die tijd heb ik altijd een deskundig en behulpvol iemand aan de lijn gehad. Ik lees in sommige topics
"BGC" s**** en die dingen en heb het laatst nog herhaald in een topic
85% van de fouten worden door de gebruiker gemaakt bij hem thuis.
Nu hoor je het eens van een ander hè

Greetz
Weetgraag


- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Oh, de support van Belgacom/Skynet vind ik geweldig hoor. Ze hebben me telkens al correct kunnen helpen en bovendien werd de oplossing binnen het uur aangereikt. (Technieker die langs komt, iets op de centrale dat wordt aangepast, weet ik veel). Ik ben wel content ja
Ik zal het maar niet hebben over de support van Mobistar zeker? Als je daar iets durft te vragen dat niet in hun lijstje van mogelijke vragen staat, staan ze met hun mond vol tanden: "Een ogenblikje meneer, ik ga dat even navragen". Of nog liever: "Ik zal u doorverbinden met onze technische dienst, die kunnen u ongetwijfeld verder helpen". Ik heb daar telkens al het gevoel gehad dat ik er meer over wist dan de helpdeskmedewerk(st)er zelf. En da's niet goed
.

Ik zal het maar niet hebben over de support van Mobistar zeker? Als je daar iets durft te vragen dat niet in hun lijstje van mogelijke vragen staat, staan ze met hun mond vol tanden: "Een ogenblikje meneer, ik ga dat even navragen". Of nog liever: "Ik zal u doorverbinden met onze technische dienst, die kunnen u ongetwijfeld verder helpen". Ik heb daar telkens al het gevoel gehad dat ik er meer over wist dan de helpdeskmedewerk(st)er zelf. En da's niet goed

- Pi R²
- Elite Poster
- Berichten: 811
- Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
- Locatie: Sint-Niklaas
- Contacteer:
bij skynet zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze weten ook, voor de eenvoudige dingen toch, wat ze moeten doen. meestal moet ge ook niet te lang wachten. Op de spits is er wel soms een wachttijd van 40 minuten, maar het is toch een gratis nummer.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Pi R² schreef:Op de spits is er wel soms een wachttijd van 40 minuten, maar het is toch een gratis nummer.
Tja, ik heb bij belgacom eigenlijk nog NOOIT moeten wachten aan de lijn, ik heb altijd meteen iemand aan de lijn gehad. Ik heb wel al wachtmuziek gehad terwijl ze iets aan het nakijken zijn, maar nog nooit om iemand aan de lijn te krijgen.
Maar de slechtste ervaring met helpdesks of commerciele diensten heb ik toch wel met telenet. Manman, hoe onbeleefd. Telenet was hier nog niet beschikbaar, maar ik wilde wel weten wanneer wél. Ik bel dus naar dat nummer dat overal geafficheerd staat. En dan 10 minuten mogen wachten eer ge iemand aan de lijn krijgt. En dan vraagt die mens: "Welke gemeente woont gij?" (tutoyerend, foei). Ik antwoord hem dan en zijn reactie was "Pfft, dat gaat nie meer voor dit jaar zijn hoor". Ik vraag dan of ik geen folder kan krijgen, kwestie van wat info te hebben. "Joma meneer, da's bij u nog nie beschikbaar, wat wilt ge dan lezen?". Ik vraag dan met aandrang tóch te sturen. Hij noteert met tegenzin m'n adres. Ik heb nog altijd geen folders op naam gehad van Telenet...
Ach ja, op dat moment waren ze me kwijt bij Telenet... Bovendien was adsl eerder beschikbaar hier, dus de keuze was vrij snel gemaakt...