Belgacom Happy Time

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Hebben er nog mensen al voor Happy Time gekozen bij Belgacom ?
En zo ja, duurde die activatie ook zo lang ?

Ik had preselectie op 3U en heb die laten annuleren om van Happy Time te kunnen genieten, ondertussen zit ik al meer dan een week terug op Belgacom te bellen maar die HappyTime is nog altijd niet actief (wordt verwerkt, heet dat dan) ... hoe lang nog wachten eer ik gratis bel 's avonds ??? :evil:
Gebruikersavatar
LangeName
Skynet Forum Mod
Skynet Forum Mod
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 apr 2005, 18:56

Ik dacht dat de activatie de volgende maand gebeurde, ben echter niet zeker, bel even de 0800 22 800 (optie 1).
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Bij onze (nieuwe!) telefoonlijn was dit op een tweetal dagen in orde...
Bieb

in principe is het binnen de 48uur na aanvraag. Als je een andere voordeelformule hebt kan je niet van 2 formules tegelijk genieten. Dan zal het pas na een maand geactiveerd worden omdat eerst de andere formule moet stopgezet worden. Ik heb het ergens op de Belgacom gelezen.

den Bieb
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Bij mij (bestaande lijn met adsl zonder andere toestanden) was het ook binnen een paar dagen geregeld.
Een bericht heb ik daar echter niet van gekregen, bij de aanvraag zegden ze dat dat binnen een paar dagen in orde was, dus als je zeker wil zijn : bel 080022800
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

De volgende dag was het reeds geactiveerd. Aanvraag gedaan de dag vooraleer Belgacom gestart is met deze formule.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Toenjuist gebeld naar 0800 22 999, laten activeren ... het zou voor eind september zijn beweerde die... Nu, we hebben wel nog "Combo National Hometime 180" dat dan zou wegvallen, misschien dat het daarmee te maken heeft?
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Yup heb ook een formule dat loopt, Anytime ofzo en om mijn belkrediet niet te laten verdwijnen gaat Happy Time in voor mij op 1 september. EN ik werd heel vriendelijk ontvangen, dat is toch wel altijd te vermelden waard vind ik. :P
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb ondertussen een officiële brief gekregen dat de activatie van Happy Time op 19/08/05 is ingegaan.
Alleen staat op hun e-Services site nog steeds "wordt verwerkt" ...

Het zal dus wel in orde zijn, alleen is hun site niet echt snel ...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”