euhm, met test gewoon minder..heist_175 schreef: Ik zie niets exponentieels...
Ondertussen ook: "Aantal bevestigde gevallen in rusthuis bijgesteld naar 2 (ipv 34). De 32 anderen zijn "verdachte" coronagevallen. "
euhm, met test gewoon minder..heist_175 schreef: Ik zie niets exponentieels...
Duurt 2 weken voor de gevolgen daarvan zichtbaar zijn omwille van de incubatieperiode. Vorige week was het er nog koud. Zuid-Spanje en de Canarische Eilanden waar het al langer warm is blijven wel relatief gespaard.ddd schreef:Warmer weer lijkt ook niet veel te helpen... Toch al redelijk warm rond Madrid.
https://www.worldometers.info/coronavir ... try/spain/
Hahaha, en moest je een Bart De Wever adept zijn, was het waarschijnlijk dankzij BDW. Of wacht, je bent ook een BDW adept.CCatalyst schreef:Zoals ik hierboven al voorspeld had, nu ze een oorveeg en straf van Trump gekregen hebben voor hun laksheid en nalatigheid, gaan ze eindelijk, EINDELIJK eens in gang schieten. Jammer dat dat niet eerder kon.
Misschien gaat dit binnenkort helemaal niet nodig zijn, stel dat Europa in een complete sluiting gaat.quovadis schreef:idd ook al via verschillende kanalen zoiets opgevangen. Hopelijk maken ze het zo snel mogelijk officieel zodat er voor opvang kan worden gekeken
Ik zal wel naar de artsen luisteren ipv een minister die nu eens onderwijs en dierenwelzijn als postje wel leuk vond om te doen, na verkeer gedaan te hebben in de vorige legislatuur. Ze zullen toch sluiten.DarkV schreef:Artsen willen alle scholen dicht, Weyts noemt dat ‘niet aan de orde’.
Dat is zeker. Ik wacht nu tot de eerste excellentie zich ziek verklaart om te onsnappen aan de verantwoordelijkheid en de lynchpartij die erop volgt.CCatalyst schreef:Voor al die pipo's en hun partijen die nu in de regeringen zitten (Vlaamse en federale in lopende zaken) wacht straks overigens nog een ferme afstraffing in het stemhokje. Voor Maggie zal er in het bijzonder geen genade zijn.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Eyes_ ... us_diseasetimmermc schreef:Maar wat ik met afvraag, weten men nu eigenlijk al met zekerheid in China hoe het virus de kop heeft opgestoken of was het een 'foutje' van één of andere wetenschapper.
Ik hecht meer geloof aan spoedartsen uit Italië die beelden tonen van hoe erg het wel is, dan ministers die het eerst weglachten als "niet veel erger dan een griepje".boonpwnz schreef:Ik vind dat ze echt wel enorm dramatisch reageren waardoor ik zeker wegens de wisselende communicatie gewoon het lachwekkend vind.
Het zal er waarschijnlijk nog bijkomen.boonpwnz schreef:Ik maak me er alvast geen zorgen in. Heb al zorgen genoeg aan men hoofd.
In Singapore is het doorgaans lekker warm....heeft geen enkel effect. Dus dit zal een blijvertje zijn.CCatalyst schreef:Duurt 2 weken voor de gevolgen daarvan zichtbaar zijn omwille van de incubatieperiode. Vorige week was het er nog koud. Zuid-Spanje en de Canarische Eilanden waar het al langer warm is blijven wel relatief gespaard.ddd schreef:Warmer weer lijkt ook niet veel te helpen... Toch al redelijk warm rond Madrid.
https://www.worldometers.info/coronavir ... try/spain/
Singapore is een zeer bijzonder geval, en de voordelen van de warmte worden getemperd door bepaalde nadelen die in de kaart van het virus spelen. De bevolkingsdichtheid is er zeer groot, er is een zeer drukke transitluchthaven met vluchten van over de hele wereld waar er een continue risico op importbesmetting is en het ligt relatief dicht bij China. Het is daar dan ook vroeg begonnen, op 23 januari al.jutuiz schreef:In Singapore is het doorgaans lekker warm....heeft geen enkel effect. Dus dit zal een blijvertje zijn.
Veel grootouders gaan zelf nog werken, zeker van de kleuter en lagere schoolkinderen. Dus zomaar dumpen bij de grootouders zal in veel gevallen niet eens lukken en is dus een non-argumentFlying schreef:Als je het virus niet serieus neemt wanneer de scholen sluiten en je kinderen dumpt bij de grootouders dan zal je een verkeerd effect hebben.
Dat zeg ik toch ook niet je leest weer wat je wil lezen.boulder schreef: Ik hecht meer geloof aan spoedartsen uit Italië die beelden tonen van hoe erg het wel is, dan ministers die het eerst weglachten als "niet veel erger dan een griepje".
Misschien op aandringen van Willy Claes, Miet Smet, Herman De Croo...Tomby schreef:...Maar Jambon en Weyts zijn pertinent overtuigd dat de scholen open moeten blijven...