Firefox vensters open houden

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Tijger
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Is er een extensie voor Firefox die het mogelijk maakt om je computer af te sluiten en bij het opstarten de Firefox vensters aan te treffen die open waren toen je afsloot? Ik dacht daar ooit iets over gehoord te hebben maar kan het niet vinden :-)

Tijger
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:
Provider

Even verplaatst. Ik heb geen weet van zo een plugin. Maar er zijn andere mensen die hier meer over weten :)
Afbeelding
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Ik gebruik zelf geen FF, maar Opera. Hier is het gewoon een setting "Continue from last time". Ik dacht dat er ook zoiets was bij FF ? :)

Add: Na een beetje zoeken: Installeer de extensie Sessionsaver of Tabbrowser , Sessionsaver houdt je tabs bij, tabbrowser doet hetzelfde en kan tabs die gesloten waren ook terug openen.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer
Provider

Debruineo schreef:Ik gebruik zelf geen FF, maar Opera. Hier is het gewoon een setting "Continue from last time". Ik dacht dat er ook zoiets was bij FF ? :)

Add: Na een beetje zoeken: Installeer de extensie Sessionsaver of
Tabbrowser , Sessionsaver houdt je tabs bij, tabbrowser doet hetzelfde en kan tabs die gesloten waren ook terug openen.
Whoa! Bedankt!! Ik heb al vaak gevloekt op het accidenteel sluiten van een tab (ik ben nogal triggerhappy op de muisknoppen :oops: )
kikker46
Pro Member
Pro Member
Provider

Happy extension, maar houd er rekening mee als ff crasht dat ook wel die savings naar de maan kunnen zijn. (like allemaal lege tabjes)

P.S. Ik gebruik wel een out of date nightly build van ff 2.0, ma toch.

Mvg,

Kikker46
Tijger
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Thanks! :-)
Debruineo schreef:Ik gebruik zelf geen FF, maar Opera. Hier is het gewoon een setting "Continue from last time". Ik dacht dat er ook zoiets was bij FF ? :)

Add: Na een beetje zoeken: Installeer de extensie Sessionsaver of Tabbrowser , Sessionsaver houdt je tabs bij, tabbrowser doet hetzelfde en kan tabs die gesloten waren ook terug openen.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”