Ik was in die tijd nog klant van TVV , dus had geen tv bij hun . ben verhuisd naar een appartement waar dit niet meer mogelijk was . Aangezien ik een qled tv samsung heb dacht ik , ik ga voor tv met een kaartje , en dat werkt perfect , ook time shift en opnemen enz . Enige nadeel wat soms optreed is dat telenet nog steeds aan moddert met 1080I , geen full HD dus , en bij zeer snel bewegende beelden het "kam" effect zichtbaar is ( die Qled heeft goede hardware voor een panel , dus het is uitzonderlijk ) .
Ik probeer dus mijn internet abonnement online om te zetten naar all in , krijg ik de melding om en ik citeer " om het u gemakkelijk te maken smijten we alles in een pack en stijgt de prijs van 72.** € naar 81.** , dus verplichte digibroldoos door mijn strot geramd wordt, ook al heb ik tv met een kaartje

Ook de helpdesk houd vol dat het niet mogelijk is om te upgraden zonder dat het in een pack gegoten word met een prijsstijging . Ook al staat op mijn factuur tv en internet apart . toen ik tv met een kaartje nam zij de kerel in telenet center ook dat aan die prijs , hij me geen pack kon aanbieden .
Zijn er hier nog forum gebruikers met gelijkaardige ervaringen ? .