EDPnet probleem met in- en uitgaande gesprekken (mobiel)

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Hi

Ik had er al eens kort naar verwezen hier:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 10#p812610

Het probleem is dus dat ik met mijn toestel (Base) naar mijn vrouw (EDPnet) bel:
- bij de eerste poging krijg in onmiddellijk een toon dat de verbinding niet kan worden opgezet
- bel je direct daarna terug, dan lukt het wel

Ik ben dit ondertussen gewoon, maar anderen die haar proberen te bellen niet, met alle mogelijke gevolgen, bvb de opbeller denkt dat het nummer niet bestaat, en belt niet meer terug.

Ik heb dit vorig jaar reeds aan hen laten weten, onmiddellijk daarop lieten ze weten dat het een bekend probleem is. (dit klonk in eerste instantie geruststellend).
Ze vragen steeds om tijdstippen door te geven waarop het probleem zich voordoet.

Mijn vrouw gebruikt het abonnement sinds eind november 2019, dus al ruim 3 maanden. Nog steeds is het niet opgelost.

Bijkomend, en dat heb ik EPDnet nog niet laten weten, mijn vrouw vertelde onlangs dat ze het probleem ook heeft wanneer ze zelf uitbelt. Ze maakte hier nog maar recent melding van tegen me, ze maakt zich dan ook niet zo snel druk in die dingen.

Ik heb EDPnet meermaals gevraagd om mij te vertellen wat een mogelijke compensatie zou zijn, maar ze willen dit niet nu regelen, sterker nog, ze zeggen dat als de oorzaak niet bij hen ligt (maar bvb bij een andere partij) dat ze dan geen compensatie willen voorzien. Merkwaardig denk ik dan, we zijn bij EDPNet klant (en niet ergens anders), we zijn niet de enige met dit probleem. Het probleem deed zich niet voor met dit toestel wanneer mijn vrouw nog bij een vorige operator klant was (Mobile Vikings).

Bekijk dit even uit ons standpunt:
- ze willen geen compensatie geven wanneer het niet aan hen ligt
- ze willen wel een compensatie geven wanneer het aan hen ligt, maar het bedrag dat ze voorstellen is te laag (in onze ogen dan)
In beide gevallen zal ik me bekocht voelen achteraf.

Het lijkt me dan niet meer dan fair dat ze een 'korting' op het bestaande abonnement aanbieden tot het probleem opgelost is.
Het is dan aan ons om te beslissen of die korting redelijk is, en of ik voor dit kortingsbedrag klant wil blijven ondanks het probleem (afwegen van euro's t.o.v. ongemak).

Hier hebben ze geen oren naar.

Ik sta stilaan op het punt om terug over te stappen naar een andere provider, en daar meer te gaan betalen:
- uit principe
- uit totale onwetendheid of en wanneer het opgelost geraakt
- omdat ik niet weet of ze mij hiervoor willen compenseren

Hoe denken jullie hier over? (niet het probleem op zich, maar de aanpak van EDPnet en de reactie naar hun klant)

PS: mocht Joachim meelezen, het betreft ticket 1920153.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

ygeffens schreef: Het lijkt me dan niet meer dan fair dat ze een 'korting' op het bestaande abonnement aanbieden tot het probleem opgelost is.
Het is dan aan ons om te beslissen of die korting redelijk is, en of ik voor dit kortingsbedrag klant wil blijven ondanks het probleem (afwegen van euro's t.o.v. ongemak).
hun korting: niets
het is nu dus aan jou om af te wegen of je dus klant bent, en die compensatie aanvaardbaar klinkt... of dat je naar een alternatief uitkijkt.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”