Natuurlijkproximusboyke schreef:op voorwaarde dat uw lijn het aankan
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Natuurlijkproximusboyke schreef:op voorwaarde dat uw lijn het aankan
Ik haal 100/40 in Avelgem, zit nochtans niet in het centrum. Je moet gewoon geluk hebben. In een stadscentrum kan je ook een belabberd profiel hebben als je pech hebt, al is de kans wel kleiner.proximusboyke schreef:27,3 Mbps download - 7,4 Mbps upload avelgem
Snel, onder de mat, jij bestaat nietvverbeke schreef:Ik haal 100/40 in Avelgem
Het goede nieuws is dus dat zowel Maxi en Comfort opgetrokken worden naar 20 mbps (max).alloja schreef:De informatie is al op sommige klantenrekeningen verschenen: volgende maand zal de uploadsnelheid voor bepaalde Proximus-abonnementsformules toenemen:
- Internet Maxi verhoogt van 15 naar 20 Mbps
Internet Comfort gaat van 6 tot ook 20 Mbps
Bizz Internet gaat van 20 tot 30 Mbps
Dat hoop ik ook. Want dan keer ik terug naar Proximus (start) en gaat internet over 4g (Orange) hier even de koelkast in tot wanneer:philippe_d schreef: Hopelijk doen ze ook nog iets voor de Internet Start klanten (10 mbps zoals Telenet Basic ...)
Comfort is als los product al jaren niet meer verkrijgbaar, maar werd enkel in de 2p packs (int+tel, int+tv, minimus, epic combo zonder decoder) verkocht. Maxi was los of als Familus/Tuttimus en epic combo met decoder verkrijgbaar.philippe_d schreef: Ik vraag me af wat het verschil dan nog is tussen Internet Comfort en Maxi (beide hebben dus 100/20 max en onbeperkt)?
Daar gaat het over.vverbeke schreef:ik vraag mij af of ze dan ook de upload gaan verhogen van hun Internet + TV pack dat nog altijd een schamele 6 mbps krijgt.
Zekers waar + ik vind ook dat ze daardoor eigenlijk internet maxi totaal onaantrekkelijk maken.TiTanium schreef:
Meer is altijd beter...
Maar als je uw internet verkoopt als "maxi" en je geeft evenveel als comfort is het de naam maxi niet waard...
Ze hadden die ook beter naar 30 Mbps getrokken.
Ze (proximus) zijn wel bezig met een paar kleine field tests voor supervectoring, echter gaat het waarschijnlijk nog een lange tijd duren voor we die technologie bij ons allemaal krijgen.Marsmillo schreef:Vraag me trouwens af of we in België Vplus/35b profielen in gebruik hebben? Lees over theoretische snelheden van 300/100. Met een BBox3V+ zou je denken dat ze daar toch mee bezig zijn of is dat maar een toevallig toeval?