Hallo,
Orange heeft nu duo maar ik merk dat px en telenet liever nog een tv gedeelte hebben zelfs al is het niet altijd een vast gedeelte.
Is er dan nergens eigenlijk een provider die gewoon puur gsm + internet abbo wil aanbieden?
internet + mobiel combi
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Wied dat gaat om tv via internet.
Je kan wel zeggen dat je internet en mobiel apart overal kan nemen maar nooit in een speciaal daarvoor gemaakte combi behalve dan bij orange en dan vind ik dat spijtig.
Je kan wel zeggen dat je internet en mobiel apart overal kan nemen maar nooit in een speciaal daarvoor gemaakte combi behalve dan bij orange en dan vind ik dat spijtig.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
...Wied dat gaat om tv via internet...
In dat draadje wordt wel een erg goede opsomming gegeven van internet providers!
In dat draadje wordt wel een erg goede opsomming gegeven van internet providers!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Is de beeldkwaliteit tussen streamen via het internet en chromecast een en kijken via een decoder identiek? Want geld uutgeven aan een dure tv en dan een minder kwalitatief beeld via internet...
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
EDPnet?boonpwnz schreef:Is er dan nergens eigenlijk een provider die gewoon puur gsm + internet abbo wil aanbieden?
VDSL XL: €35 (100/40 - ongelimiteerd volume)
Mobiel: €12 voor ongelimiteerd bellen en SMS'en en 1Gb data
tezamen: €47
Scarlet
Internet: €32
Mobiel: veel keuzes