Ik heb m'n google assistant eens geactiveerd op m'n Play 1, maar het is een beetje 'hit & miss' bij het geven van commando's.
Soms doet ze het goed ... andere keren reageert ze gewoon niet. Ik hoor wel degelijk het beepje en het volume dat verminderd bij 'ok google' ... maar je zou verwachten dat ze feedback geeft wanneer ze het niet goed begrijpt ?
En nee, ik ben niet van west vlaanderen
Sonos en google assistant
- jutuiz
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik wel. Maar Hoohle assistant is in het Nl nog helemaal niet wat het moet zijn. Op Sonos of smarthpone, om het even. Om te zeggen hoe je pizza maakt, of wat de volgende afspraak is, dat lukt nog wel. Maar de helft van de commando's gaat de mist in. Denk dat we nog wat geduld moeten hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Mmm, ik heb dat probleem eigenlijk helemaal niet. Een jaar geleden was het verschrikkelijk, nu is het 80% van de keren raak.jutuiz schreef:Ik wel. Maar Hoohle assistant is in het Nl nog helemaal niet wat het moet zijn. Op Sonos of smarthpone, om het even. Om te zeggen hoe je pizza maakt, of wat de volgende afspraak is, dat lukt nog wel. Maar de helft van de commando's gaat de mist in. Denk dat we nog wat geduld moeten hebben.
Je klapt er toch geen West-Vlaams tegen he ?
-
- Member
- Twitter: yvessoers
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb 2 Sonos toestellen en kan perfect Assistant de Sonos laten spelen die ik wil.
Ik zeg dan "Ok Google ... Start Sonos Living"
Dan wordt er verder gespeeld wat er laatste keer op stond.
Ik zeg dan "Ok Google ... Start Sonos Living"
Dan wordt er verder gespeeld wat er laatste keer op stond.
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Weinig problemen hier met de Assistant en Hue lampen, wel heb ik diverse lampen moeten hernoemen in de Home app. Bijvoorbeeld: DOE DE DAMPKAP aan verstond de Assistant heel moeilijk. Daarna heb ik een naamsverandering gemaakt naar ZET DE AFZUIGKAP aan, en nu komen de commando's keer op keer op keer correct erdoor.
Dus soms nog eens problemen met die Vlaams-Nederlandse bewoordingen. Toch ben ik voor 90% tevreden, zelfs al is de Assistant nog niet in de expliciet Belgische bewoordingen verkrijgbaar. En het is vooral handig voor Netflix, Amazon Prime. Je hoeft niet iedere keer naar die afstandsbediening te grijpen, een simpel commando roepen als: Hey Googoo pauzeer of hervat doet het ook op de andere apparaten.
Dus soms nog eens problemen met die Vlaams-Nederlandse bewoordingen. Toch ben ik voor 90% tevreden, zelfs al is de Assistant nog niet in de expliciet Belgische bewoordingen verkrijgbaar. En het is vooral handig voor Netflix, Amazon Prime. Je hoeft niet iedere keer naar die afstandsbediening te grijpen, een simpel commando roepen als: Hey Googoo pauzeer of hervat doet het ook op de andere apparaten.
Aan zee schijnt de zon altijd...