waarom geen oneplus meer?
waar staat trouwens dat ze na dit jaar geen updates meer uitbrengen voor de 5? (laatste update is van deze maand, en ik zie nergens een end of life melding)
wat betreft de batterij, als die te snel leegloopt, oneplus is in mijn ervaring een van de goedkopere en vlotste bedrijven naar reparaties (ook buiten garantie) toe.
en daarbovenop nog eens transparant (je kan op de site de out-of-warranty prijzen voor onderdelen vinden)
zelf blijf ik bij oneplus, of budgetgewijs gezien misschien terug naar xiaomi (hoewel ik zeker weet dat ik oxygenos zou missen)
dreamrocker schreef:en ook geen beveilingsupdates niet meer
dan heb je er nog maar recentelijk lineage opgezet? de 3t heeft tot afgelopen november updates gehad. zit nu in principe wel in de EOL dacht ik,
en dan is een andere rom idd een leuke optie.
dimi: als je gaat voor "langere updates", wens ik je veel succes.
android update maar 3 jaar. (en dan heb je sommige fabrikanten die dat zelfs niet doen, oneplus doet teminste gegarandeerd 3 jaar aan updates)
apple update meestal zijn toestellen langer, maar knoeit met de performance van de toestellen (of doen ze dat nu ondertussen niet meer?).
kijk eerst eens wat je met je toestel doet, hoelang je ermee wil doen, en hoeveel je eraan wil uitgeven.
ek jaar een toestel van 100 euro, elke 3j een telefoon van 300 euro bijvoorbeeld, of elke 5 jaar een van 1000 zijn allemaal opties.