Als ik kan lijstjes maken per winkel zou het leuk zijn, eventueel met mogelijkheden om producten af te vinken als ze gekocht zijn. Zou zo meteen niet weten wat ik nog zou wensen van een dergelijke app...
Oh ja : 't is voor Android
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Heeft die een nederlandstalige winkel afhankelijke database met producten ?ddd schreef:Wij gebruiken listonic.
Hier ook fan van Keep. Je kan notities ook delen en afvink-lijstjes blijven 'autoaanvullen' zodat je terug kan 'ontvinken' als je een lijst her-gebruikt. En Android Wear OS-app is handig om af te vinken zonder je GSM te moeten vastpakken in de winkel.bruma schreef:Ik gebruik keep (Google app)
Ook te bereiken via keep.google.com in een browser, auto sync tussen toestellen
Vrije tekst, afvinkbare tekst, schrijtekst, nog niet geprobeerd maar er staat ook een micro (tekst of geluidsfragment?)
In Onenote op Android heb je tegenwoordig ook "Plaknotities", en hierbij ook een aparte W10 applicatie "Plaknotities". Dit is eigenlijk het Keep equivalent van Microsoft, met dat verschil dat Plaknotities integreren in het grotere Onenote. Werkt zeer goed.johan.devos schreef:Mijn vrouw en ik gebruiken OneNote. Werkt overal (Android, Apple, PC, browser...) en synct automatisch als de notebook in de cloud staat.
Naast boodschappen zitter er een heleboel andere gedeelde notities in.
Ik dacht ook, dat is handig! Maar na enkele weken winkelen zet ik nu mijn data uit.ddd schreef:Werkt idd goed. Zelfs terwijl ik aan het shoppen ben, kan de vrouw dan er nog dingen bij opzetten (of andersom).