Ineens wifi trager
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Azo , wist niet dat dit een computer was waar ik moet naar bellen. Zal hem direct is gaan uit zijne slaapstand halen ze .jackho schreef:ik denk dat een computer zich dat niet veel aantrekt welke dag van de week het is
Heb dit geprobeerd. Spijtig genoeg geen software update ontvangen. Ook niet na reboot.
-
- Starter Plus
gohigher schreef:Azo , wist niet dat dit een computer was waar ik moet naar bellen. Zal hem direct is gaan uit zijne slaapstand halen ze .jackho schreef:ik denk dat een computer zich dat niet veel aantrekt welke dag van de week het is
Heb dit geprobeerd. Spijtig genoeg geen software update ontvangen. Ook niet na reboot.
Intussen hebben ze bij proximus zelf de laatste firmware er opgezet.
Nu wordt het nog iets ingewikkelder...
Draadloze testen op al mijn r7000 routers via mijn laptop rond de 88Mbps.
Draadloze test op de bbox met de laptop rond de 88Mbps.
Vast (lan) zowel op r7000 als bbox nog steeds rond de 91 Mbps.
Draadloos op de bbox via mijn note 10 plus of mijn galaxy s5e tablet rond de 80Mbps
Draadloos op de r7000 via mijn note 10 plus of mijn galaxy s5e tablet max rond de 65Mbps.
Wie kan er mij hier nu een logische uitleg voor geven? Ik weet het in ieder geval echt niet meer...
Je zou dan zeggen van ok ligt aan mijn android toestellen , maar waarom krijg ik dan wel de volledige snelheid als ik die r7000 bij de buren aansluit of op de andere proximus router met hetzelfde profiel?
-
- Starter Plus
Rare dinges. Speedtest app krijgt deze week een update. Nu staat de server orange Belgium erbij. Met die server haal ik op al mijn routers en de modem 88Mbps. Snap nog steeds niet waarom ik bij de buren en bij de andere mensen met bbox met zelfde lijnprofiel met mijn r7000 op dan wel mijn snelheid haalde met een andere server en bij mij thuis niet . En nu ineens met die andere server lijkt alles ok te zijn...