Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Ik snap hoe per land de kosten kunnen verschillen, maar dat blijkt niet de oorzaak te zijn van de verschillende prijzen per land.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik hoorde zonet op het radionieuws van de VRT dat Netflix zijn prijzen zal verhogen met 1 euro, behalve het basis abonnement. Die zou gelijk blijven.

Ik vind er nog nergens anders informatie over in een artikel, dus mogelijks was het nog maar heel recent nieuws?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

Staat in DS:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200116_04807924

Het ‘standaard’-abonnement zal voortaan 11,99 in plaats van 10,99 euro per maand kosten.
De prijs voor de ‘premium’-formule gaat dan weer van 13,99 euro naar 15,99 euro per maand.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Rare timing net nu de concurrentie er komt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Da's al een stevige price hike voor premium :/

En ja, beetje vreemd nu de concurrentie er bijna is... ze gaan wel wat klanten verliezen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

Dit is standaard voorbeeld van prijselasticiteit: het verlies aan klanten zal minder kosten dan de meeropbrengst van de tariefverhoging (enfin, dat denken ze toch):
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prijselasticiteit
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Kunnen ze de prijs laten zakken eens de concurrentie er effectief is :)
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

No problem. Ipv 12 maanden abo gaat er vanaf de prijsverhoging 1 maand eens het abo opgezegd worden of ik zoek iemand om te delen. Kost het me zelfs minder. :-)

Is het enige wat men er mee bereikt.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vind het een rare periode om nu juist een prijsverhoging door te voeren,terwijl er alternatieven op komst zijn.Netflix zal wrsl. denken/weten dat dit nog niet zoveel voorsteld,men kan wel een goed aanbod hebben,maar als blijkt dat er binnen enkele maanden de klanten het aanbod veel te mager vinden(door alles gezien te hebben) wat dan??
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

devilkin schreef:Da's al een stevige price hike voor premium :/

En ja, beetje vreemd nu de concurrentie er bijna is... ze gaan wel wat klanten verliezen.
Ik betwijfel echt of mensen het gaan laten liggen voor 2 euro extra per maand. Veel zullen het zeggen, weinig zullen het doen (lijkt mij). Bovendien deelt bijna iedereen zijn account die een Premium subscriptie heeft.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

devastator schreef: Ik betwijfel echt of mensen het gaan laten liggen voor 2 euro extra per maand. Veel zullen het zeggen, weinig zullen het doen (lijkt mij). Bovendien deelt bijna iedereen zijn account die een Premium subscriptie heeft.

Inderdaad. Wat is nu ook één euro per maand? Bij Telenet prijsstijgingen vindt iedereen dat normaal (of slikken ze het), maar hier - waar dan nog eens op grote schaal geshared wordt - steigeren we? Nee toch.

Wat de concurrentie betreft. Toevallig net een (gratis) maand prime video. Echt niet te vergelijken. Ook regelmatig al eens een maand play gehad. Daar ben je op twee weken (of minder) mee rond, vanwege alles gezien.

Het Netflix-aanbod (vooral als je series kijkt) is mega, dus waarover klagen we ??
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Geen prijsverhoging in landen waar Disney+ actief is, zoals de VS en Nederland.

Dus de abonnees in landen waar Disney+ nog niet actief is betalen het gelag, en jullie moeten de abo's van de noorderburen en de Amerikanen gaan subsidieren.

Dat de content van Disney ook hier verdwijnt maakt niet uit. De prijs wordt verhoogd omdat je geen alternatief hebt. Meer betalen om minder te krijgen.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Dan zeg je het toch gewoon op?
Ik snap de hele heisa niet om eerlijk te zijn. Je deelt het abonnement met 4, en je betaalt dan 4 euro/maand ipv 3.5 voor een enorm aanbod.

ALLES wordt duurder. Je loon wordt toch ook geindexeerd ?
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Aan Ccatalyst:klopt niet helemaal, hier in België zal Disney+ vanaf eind maart actief worden en toch gaat Netflix hier een prijsstijging doorvoeren of gaat Netflix dan zijn prijzen terug laten dalen? Ik dacht het niet.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

apestaart schreef:Aan Ccatalyst:klopt niet helemaal, hier in België zal Disney+ vanaf eind maart actief worden en toch gaat Netflix hier een prijsstijging doorvoeren of gaat Netflix dan zijn prijzen terug laten dalen? Ik dacht het niet.
Maar het is nog niet actief, daarom dus dat ze de prijzen nog eens kunnen verhogen hier. De prijs zal natuurlijk niet dalen eind maart, velen zijn tegen dan al weer vergeten dat de prijs recent opgeslagen is, dus dat hoeft niet.

In de VS/NL is de prijs ook niet gedaald na de introductie van DIS+, maar in tegenstelling tot hier wordt de prijs daar (voorlopig) ook niet meer verhoogd, dus mogelijks zullen de prijzen vanaf nu ook hier een tijdje stabiel blijven.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Bwa met deze verhoging erbij is de prijs van het premium Abo toch al bijna met 50% gestegen tov het begin. Dat is op jaarbasis toch al wel wat geld...

veel mensen die netflix gebruiken en het al een klein beetje beu zijn gaan toch weglopen denk ik.
Greetz cyberbug

Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Ik schakel terug van premium naar standaard, om alvast een teken van leven/reactie te geven :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

het stijgt zogezegd omdat ze in Belgie 2 "original netflix" series maken... en in nederland niet
nu ik ben niet geinteresseerd in die 2 netflix series... kan ik in de instellingen mezelf naar nederland verhuizen en dus de nederlandse prijs krijgen ?
of moet het alsnog via een vpn?
idem als je de amerikaanse netflix doet heb je voor minder dubbel zoveel content?
dan zijn we net af van de "regio" begrensing op dvd's dan doen ze het op de cloud alsnog...
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

phil48 schreef:Bij Telenet prijsstijgingen vindt iedereen dat normaal (of slikken ze het)
Daar is niks normaals aan, maar de overheid weigert er iets aan te doen en echte concurrentie op de kabel is er niet (ook al niet omdat de vrije hardwarekeuze nog altijd niet bestaat, en orange geen bridging meer doet).

Verder: netflix (met aparte regios etc), amazon, ...
Ik ga geen 4x betalen voor 90% dezelfde inhoud, en ik ga ook geen extra service nemen om net die ene serie te zien die ik wil zien.
Daar zijn *kuch*alternatieven*kuch* voor.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

devastator schreef:ALLES wordt duurder. Je loon wordt toch ook geindexeerd ?
Ja, alleen niet met 9,1% of 14,3% per jaar helaas :cry:
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

skynetbbs schreef:het stijgt zogezegd omdat ze in Belgie 2 "original netflix" series maken...
Vreemde redenering, in de VS maken ze wel 100 OG's ofzo en daar stijgt de prijs dan weer niet.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

devastator schreef:Dan zeg je het toch gewoon op?
Ik snap de hele heisa niet om eerlijk te zijn. Je deelt het abonnement met 4, en je betaalt dan 4 euro/maand ipv 3.5 voor een enorm aanbod.

ALLES wordt duurder. Je loon wordt toch ook geindexeerd ?
Ja, alles wordt duurder, maar de prijsvehogingen zijn vaak veel groter dan de index.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

phil48 schreef:
devastator schreef: Ik betwijfel echt of mensen het gaan laten liggen voor 2 euro extra per maand. Veel zullen het zeggen, weinig zullen het doen (lijkt mij). Bovendien deelt bijna iedereen zijn account die een Premium subscriptie heeft.

Inderdaad. Wat is nu ook één euro per maand? Bij Telenet prijsstijgingen vindt iedereen dat normaal (of slikken ze het), maar hier - waar dan nog eens op grote schaal geshared wordt - steigeren we? Nee toch.

Wat de concurrentie betreft. Toevallig net een (gratis) maand prime video. Echt niet te vergelijken. Ook regelmatig al eens een maand play gehad. Daar ben je op twee weken (of minder) mee rond, vanwege alles gezien.

Het Netflix-aanbod (vooral als je series kijkt) is mega, dus waarover klagen we ??

Aleen als telenet play of playmore omhoog gaat staat iedereen op zijn achterste poten :-D
en de prijzen zullen nog stijgen, dat isde manier waarop amerikanen werken met verlies verkopen bij start en als iedereen gewoon is stilletjes de prijzen optrekken.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

maakt niet uit ,dochter betaalt hier 1/5 premium via een vriendin :)
Wigo 25
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

proximusboyke schreef:
Aleen als telenet play of playmore omhoog gaat staat iedereen op zijn achterste poten :-D
Ik weet niet of je één van beiden hebt, maar Play kost evenveel als Netflix en als je het aanbod even naast elkaar legt, dan valt Play toch wel degelijk door de mand. De enige mensen die ik ken die Play hebben, hebben het omdat het "of" gratis is "of" omdat ze te lui zijn om hun digicorder te programmeren, dus hebben het eigenlijk eerder voor de terugkijk tv.

Play More kost dan weer 25 euro, dat is het echt niet waard, als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

phil48 schreef:Play kost evenveel als Netflix
In de praktijk is Play véél duurder dan Netflix.
Play: ==> 39,54 euro/maand (alleen toegankelijk als je geactiveerde Telenet-hardware en een actief kabelabonnement hebt)
Netflix daarentegen is toegankelijk op alle hardware met eender welke internetverbinding.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

skynetbbs schreef:het stijgt zogezegd omdat ze in Belgie 2 "original netflix" series maken... en in nederland niet
nu ik ben niet geinteresseerd in die 2 netflix series... kan ik in de instellingen mezelf naar nederland verhuizen en dus de nederlandse prijs krijgen ?
of moet het alsnog via een vpn?
idem als je de amerikaanse netflix doet heb je voor minder dubbel zoveel content?
dan zijn we net af van de "regio" begrensing op dvd's dan doen ze het op de cloud alsnog...
- je eenmalig een VPN gebruiken op de moment dat je een betaalmiddel koppelt zoals een Credit card.
- hierna heb je de vpn niet meer nodig (tenzij je specifieke content wil zien die hier niet te zien is)
- Als je dan gewoon kijkt krijg je de belgische catalogus eventueel met NL ondertitels.

als je toch de prijs omlaag wil kan je beter voor een Braziliaans of Turks account gaan betaal je nog minder dan in Nederland en je krijgt evengoed de Belgische content te zien.

Zelf gebruik ik om te kijken geen proxy omdat ik enkel netflix originals kijk en dan meestal nog enkel Series en geen films. alles wat ik wil kijken is hier dus gewoon beschikbaar.

Mijn CC is gekoppeld via een Braziliaanse Proxy en betaal zo'n 10€ per maan voor premium, maar in Turkije zou het nog goedkoper zien, ik moet dit nog eens bekijken en ook heel deze Thread op userbase eens herlezen hier zijn tips gegeven voor de beste landen (lees goedkoopste)

Edit Turkije zou op zo'n 6.5€ voor premium komen.
https://www.hotukdeals.com/deals/netfli ... ey-3321103
Greetz cyberbug

Afbeelding
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik heb er toch ook maar een wrang gevoel bij.
De prijs van Basic is nog altijd dezelfde als bij de Belgische launch in 2014. Standard is twee keer 1 euro duurder geworden, ofte 20% duurder. Premium is twee keer 2 euro duurder geworden, ofte 33%, en is nu dubbel zo duur als Basic. Ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat de voornaamste reden voor deze prijs-evolutie het account sharen is, waar veel Premium abonnementen gedeeld gebruikt worden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

raf1 schreef:
phil48 schreef:Play kost evenveel als Netflix
In de praktijk is Play véél duurder dan Netflix.
Play: ==> 39,54 euro/maand (alleen toegankelijk als je geactiveerde Telenet-hardware en een actief kabelabonnement hebt)
Netflix daarentegen is toegankelijk op alle hardware met eender welke internetverbinding.
Ik vind dit ook,met Netflix kan men er bijv. ook Scarlet bijnemen,en dan blijft de kost nog binnen de redelijke grenzen.
Als men een Telenet formule neemt,met daarbij Play,dan moet je er stilaan beginnen aan denken dat de energy factuur straks niet meer de grootste/hoogste is.
patper
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jan 2020, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Je hebt zelf de keuze, je laat je afzetten of niet door die bende.

Je kan ook zelf zorgen voor een goed gevulde NAS.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

patper schreef:Je kan ook zelf zorgen voor een goed gevulde NAS.
Dan vergelijk je
wit (Netflix, Proximus/Scarlet TV, Telenet TV, Telenet Play) met
grijs (lenen & rippen van een vriend of de bib, downloaden van VRT nu en consoorten)
zwart (PirateBay, ...)

Die vergelijking zal altijd wat scheef zijn, denk je niet?
patper
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jan 2020, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Helemaal niet, je veronderstellingen zijn hier niet van toepassing, Satelliet + Linux + Nas en baas in eigen huis.

En geen afzetterij, geen weerkerende prijs verhogingen, geen verdwenen series of films, geen reclame enz...

U maakt veronderstellingen die hier niet van toepassing zijn, niet fijn.
Laatst gewijzigd door philippe_d 17 jan 2020, 22:58, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

patper schreef:Je hebt zelf de keuze, je laat je afzetten of niet door die bende.
Je kan ook zelf zorgen voor een goed gevulde NAS.
Ja, je kan je ook laten afzetten door Carrefour, Delhaize, etc... of met Selfscan de helft van je producten 'vergeten'.. :bang:
patper
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jan 2020, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Niemand is verplicht daarheen te gaan, veronderstellingen maken is makkelijk, de handen zelf uit de mouwen steken is tegenwoordig toch zo lastig geworden, en ze staan in de rij om van je gemakzucht te profiteren, u maakt zelf de Keuze.
Laatst gewijzigd door philippe_d 17 jan 2020, 22:58, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

"Een goed gevulde NAS" in een discussie over de pricing van visuele media en streaming kan ik niet anders interpreteren dan het suggereren van illegaal downloaden. Er is totaal geen manier om een NAS te gaan vullen met de content die streaming en video-diensten aanbieden, maar aan een lagere prijs.

Als het wel zo is, zeg dan gewoon hoe, ipv rond de pot te draaien en iedereen hier voor domme luiaards te verslijten.
patper
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jan 2020, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

U maakt dus veronderstellingen die hier totaal niet van toepassing zijn, dat je zo slecht of gewoon niet op de hoogte bent van wat een gebruiker met een Linux Ontvanger kan in combinatie met een NAS spreekt boekdelen, dat kan geen reden reden zijn om een dergelijke toon aan te slaan.

Hoe en wat staat zelfs op dit forum, alsmede op OpenPli of Sat4all, enige moeite doen is wel vereist.

Blijf je liever op de gemakzuchtige toer bezig, dan neem je maar een abo op een van de betreffende diensten, de herhaaldelijke prijs verhogingen zijn inbegrepen, de content komt en verdwijnt.

Opnemen op de NAS

https://www.sat4all.com/forums/topic/32 ... ard-delen/
Laatst gewijzigd door philippe_d 17 jan 2020, 22:58, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

patper schreef:Helemaal niet, je veronderstellingen zijn hier niet van toepassing, Satelliet + Linux + Nas en baas in eigen huis.
Voor de prijs van een goede sat setup kan je 4 jaar Netflix kijken en dan heb je de NAS nog niet :).
Toch ook niet zo evident hé en of de vergelijking dan zo eerlijk is?

Misschien kan je wat meer informatie geven dan gewoon wat te roepen dat iedereen gemakzuchtig is? Waarschijnlijk weten we niet eens hoe gemakkelijk je een schotel tegen de muur hangt en alles naadloos tot op een NAS kan streamen?
Ik kan u alleen maar uitnodigen om het ons te leren, daar dient UB uiteindelijk toch voor?!
patper
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jan 2020, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Netflix is enkel kijken, over wat er beschikbaar is en blijft heb je geen controle.

De NAS is een veelzijdig apparaat, veronderstellen dat hij enkel gebruikt wordt voor films en series is te kort door de bocht.

Alle informatie is beschikbaar op https://www.sat4all.com/forums/, en je word er steevast geholpen, er word wel enige inzet van u gevraagd.

Met een goede Sat setup kan je veel meer dan met een Netflix abo, echt veel meer, echter je gaat vergelijken, maar zonder enige ervaring in deze materie, of dat dan zo eerlijk is.

Mocht u een schotel aangeschaft hebben, laat het dan eens horen,
Laatst gewijzigd door philippe_d 17 jan 2020, 22:59, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Aparte manier om mensen warm te maken voor iets :):
- zoek het zelf maar uit
- eens je de kosten gemaakt hebt, wil ik wel iets vertellen

Kom eens met een wervender verhaal:
1. Wat gaat het me kosten
2. Wat ga ik ermee kunnen
3. Wat moet ik ervoor doen (buiten "1.")

Ga eens kijken in het UB forum over VOIP (https://userbase.be/forum/viewforum.php?f=83).
1+2+3 staat daar haarfijn uitgelegd en je moet niet eerst alles gekocht hebben voor iemand iets uitlegt :).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Als je goesting hebt, om meer te prutsen, dan tv te kijken, moet je bij sateliet zijn... nog nooit een betere beslissing gemaakt, dan dat ding buitengooien.
de koe zegt boe
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”