Hi
Wie weet wat de voornaamste functies zijn van word ,excel , en windos 10
voornaamste functies windows,excel,word.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Euhm tja dat is nogal uitgebreid... Ik denk dat je je vraag iets preciezer gaat moeten stellen. Voor algemene info: wikipedia.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Word
https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Word
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Wait what?
Dat klinkt als een huiswerk- of sollicitatievraag
Dat klinkt als een huiswerk- of sollicitatievraag
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 9 keer
dit vind ik terug bij de te kennen leerstof voor een examen
· tekstverwerking: Word (laatst gebruikte versie): gebruik van de voornaamste functies
· spreadsheet: Excel (laatst gebruikte versie ): kennis van het gebruik van de voornaamste functies
· tekstverwerking: Word (laatst gebruikte versie): gebruik van de voornaamste functies
· spreadsheet: Excel (laatst gebruikte versie ): kennis van het gebruik van de voornaamste functies
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
@ITnetadmin
Inderdaad, dit klinkt bijna alsof het een huiswerkvraag of iets soortgelijk is.
Dit forum is niet gemaakt voor iemand z'n huiswerk te maken, toch? .
Inderdaad, dit klinkt bijna alsof het een huiswerkvraag of iets soortgelijk is.
Dit forum is niet gemaakt voor iemand z'n huiswerk te maken, toch? .
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Word& Excel: de ganse eerst balk ("Home") en de functies die daarop staan, aangvuld met
Word: inhoudstafel
Excel: eenvoudige formules als som etc, pivot tabel, print area, werkbladen, ...
Ik zou zeggen: als je naar de les was gegaan, had je wel geweten wat je moest kennen zeker ?
Word: inhoudstafel
Excel: eenvoudige formules als som etc, pivot tabel, print area, werkbladen, ...
Ik zou zeggen: als je naar de les was gegaan, had je wel geweten wat je moest kennen zeker ?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het zou helpen ls je die info allemaal direct geeft.
Word en Windows zal je als ub'er wel de basis kennen zeker? Misschien beetje inlezen in automatische inhoudstafel. Voor excel basisformules zoals som, gemiddelde,... De 'Als' formule is altijd een leuke om te kennen alsook 'vert.zoeken'. Een filter kunnen gebruiken. En als je nog iets verder wil gaan draaitabellen.
Word en Windows zal je als ub'er wel de basis kennen zeker? Misschien beetje inlezen in automatische inhoudstafel. Voor excel basisformules zoals som, gemiddelde,... De 'Als' formule is altijd een leuke om te kennen alsook 'vert.zoeken'. Een filter kunnen gebruiken. En als je nog iets verder wil gaan draaitabellen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Als het een praktisch examen is: check op voorhand of je de versie van Excel kan kiezen of niet!
Ik kan wel met vlookup werken, maar niet met vert.zoeken. Dat is dezelfde functie, maar in het EN of NL. Ik kan behoorlijk vlot met functies in het Engels overweg, maar totaal niet in het Nederlands.
Er zijn wel conversietabellen natuurlijk, maar dan moet je dus wel elke functie opzoeken als jij gewoon bent te "redeneren" met functies in een andere taal dan die waarin uw examen-Excel op ingesteld is .
Ik kan wel met vlookup werken, maar niet met vert.zoeken. Dat is dezelfde functie, maar in het EN of NL. Ik kan behoorlijk vlot met functies in het Engels overweg, maar totaal niet in het Nederlands.
Er zijn wel conversietabellen natuurlijk, maar dan moet je dus wel elke functie opzoeken als jij gewoon bent te "redeneren" met functies in een andere taal dan die waarin uw examen-Excel op ingesteld is .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik ga volledig mee met wat Heist zegt.
Ik ben ook totaal verloren in een NL excel, omdat dat programma zo dom is om zijn functies te vertalen.
Ik ben ook totaal verloren in een NL excel, omdat dat programma zo dom is om zijn functies te vertalen.