Hallo
We zijn op het werk op zoek naar een extra internetlijn. We hebben reeds offertes lopen bij Proximus en Telenet, maar we zouden graag nog wat verder kijken ook.
We zoeken naar een lijn met minimum 300/300 Mbps gegarandeerd. Dit voor gewoon internetgebruik maar ook als backup voor onze eurofiber.
We zijn aan het kijken richting EDPnet, colt, orange en wirelessbelgië zelfs maar bij de meeste is niet duidelijk wat de voorwaarden zijn.
Kennen jullie nog andere leveranciers? En hoe zijn de ervaringen met de klantendienst, facturatie etc?
Alvast bedankt!
Alternatieve aanbieders internet voor bedrijven?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Hoewel mijn ervaring pre-destiny is...
De oprichter (één van) is zelf technisch en zeker bij zware problemen kan je hem zelfs ter plekke tegen komen (zonder dat daar anderen staan te hopen dat hij beter terug achter zijn bureau kruipt). Ben nog maar zelden onder de indruk (eerder omdat vele van mijn idolen bleken eikels te zijn )
De oprichter (één van) is zelf technisch en zeker bij zware problemen kan je hem zelfs ter plekke tegen komen (zonder dat daar anderen staan te hopen dat hij beter terug achter zijn bureau kruipt). Ben nog maar zelden onder de indruk (eerder omdat vele van mijn idolen bleken eikels te zijn )