voor mezelf
twee BOSE EA soundlink II koptelefoons
![Afbeelding](https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71bBEnS5XFL._SY355_.jpg)
Ik ken niet veel van drones, maar ik vind die kwaliteit precies eerder tegenvallen. Zeker bij het pannen is het beeld heel wazig en zijn er af en toe hiccups. Of ligt dat aan YouTube ?selder schreef:maar de kwaliteit van m’n DJI Mavic Mini is ongelooflijk...
En vanaf midden 2020 komt de Europese richtlijn er en dan mag je tot 120 meter hoogte gaanselder schreef:En ja, je mag inderdaad maar tot 10 meter hoog vliegen met "speelgoed", maar eens boven de 50 meter zie je hem van de grond al helemaal niet, en hoor je hem ook niet meer...
Op dit kaartje wordt het mooi weergeven. Goetsenhoven wordt door DJI geclassificeerd als high-risk airport, waardoor je in het verlengde van de runways op een afstand van 3 km tot de baandrempel niet hoger kan dan 60 meter.selder schreef:Software van de DJI drone beperkt de hoogte hier tot 60 meter (dus filmpje is op 60 meter hoogte), blijkbaar is hier een aanvliegroute van de luchthaven van Goetsenhoven.
In NL heeft iemand een drone boven zijn tuin neergeknald.AnD schreef:In het weekend (de zaterdag) vloog hier nog een quadcopter tweemaal boven mijn huis, met een tussenpauze van een tiental minuten, ook over het huis van mijn buren met een hoge snelheid. Dit mag toch ook niet ?
Zo te horen is het iemand van hier in de buurt, dit zijn dus de mensen die het voor iedereen verkloten.
Ik heb zelf ook een quadcopter, vroeger nog zelf gemaakt, maar ik heb nooit boven iemand anders zijn domein gevlogen.
Valt zo'n mottig beest ook al onder de categorie speelgoed ?!Jack Daniels schreef:Gecastreerde chinchilla pers van 5 jaar oud. Voor een zacht prijsje op de kop getikt, 350 euro. Reken normaal gesproken met prijzen die schommelen tussen 800 en 1000 euro. Voor de muggenzifters op dit forum: afkomstig van officieel erkende Cattery, met boekje, stamboom en documenten voor de eigendomsoverdracht.
wacht maar met de verplichte sterilisatie en heksenjacht op katten onder het mom van "het zijn er teveel", "ocharme de straatkatten", en "ze zijn slecht voor de vogels en muizen in de tuin"....didi79 schreef:Valt zo'n mottig beest ook al onder de categorie speelgoed ?!
Die heeft zo een gelaatsuitdrukking, idem dito bij mijn Britse korthaar. Je krijgt de indruk dat hij écht boos kijkt maar daar is helemaal niks van aan. Een superlieve pers en erg blij dat ik hem gekocht heb. Straks met zijn boekje naar de dierenarts en hem aan mijn dossier laten toevoegen.Block schreef:Haha super gave kat Jack Daniels. Kijkt die altijd zo bad-ass of was dat eerder toevallig?
Wel wat duur voor ne swiffer XL [emoji23]Jack Daniels schreef:Gecastreerde chinchilla pers van 5 jaar oud. Voor een zacht prijsje op de kop getikt, 350 euro. Reken normaal gesproken met prijzen die schommelen tussen 800 en 1000 euro. Voor de muggenzifters op dit forum: afkomstig van officieel erkende Cattery, met boekje, stamboom en documenten voor de eigendomsoverdracht.
Lol, had zover nog niet gedacht. En hem dan buiten uitschudden.depeje schreef:Werkt een laserpointer niet beter dan een borstelsteel? Lijkt me gemakkelijker onder kasten enzo.
Ah, Zooplus. Ook "mijn" leverancier van kattenbrokken. Maar wel de NL site en niet de B site. De prijs weet je wel.MClaeys schreef:Zooplus. Maakt er nog dagelijks gebruik van.2lan schreef:@Mcclaeys
Zou u aub willen zeggen waar u die hangmat voor de kat heeft gekocht?
(Merk model)