heeft iemand ervaring met een simkaart in hun auto ? en welke provider is het beste hiervoor ?
in mijn nieuwe wagen kan een simkaart voor de digitale mogelijkheden van de wagen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mvg, Bram
Krijg je dat nu nog steeds ?Gray schreef:Bij proximus krijg je een gratis datasim van 250 MB per maand bij je gewone internet abonnement.
Ik zie dit inderdaad staan in de voorwaarden van de Surf Extra Card, maar dan rijst meteen de vraag: is dit wel toegelaten met de huidige roamingregels in de EU?daydreamke schreef:Opletten met orange surf extra card. Is niet gratis in het buitenland.
Ik heb in Frankrijk met ipad eens ferme factuur gehad door die surf extra card.
Blijkt idd zoals jackho al schreef te zijn afgeschaft.lacer schreef:Krijg je dat nu nog steeds ?Gray schreef:Bij proximus krijg je een gratis datasim van 250 MB per maand bij je gewone internet abonnement.
Ik heb maar 50 MB bij een Start abonnement.
heb je dan geen Frans adres nodig om kunnen in te schrijven op de forfait van 1,90 euro ??MarkDM schreef:https://www.symamobile.com/forfait
ze vragen ook het nummer van een identiteitskaart >> werkt dat dan met een Belgische identiteitskaart ?MarkDM schreef: Ik heb het tweede verblijf van een vriend mogen doorgeven.