Userbase eventjes down?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Dit was inderdaad zo ... 

Inderdaad, iets voor 5 uur deze morgen heb ik ook gemerkt dat userbase down was.
Als ik mij niet vergis was de site UB terug bereikbaar iets voor 9 uur?
Zelfs eens gaan zien op http://www.edpnet.be/ rond 5 uur vanmorgen die was echter online.
Als ik mij niet vergis was de site UB terug bereikbaar iets voor 9 uur?
Zelfs eens gaan zien op http://www.edpnet.be/ rond 5 uur vanmorgen die was echter online.

- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Kernel panic noemen ze dat, heel ambetant, vanmorgen vroeg uit de veren en 't was rap opgelost ;)
Hopelijk is er niemand steendood gevallen.
Idd, was down vannacht, lagen dus nog niet allemaal te slapen
Twee dagen geleden ook dit probleem, rond 23 uur niet meer bereikbaar. Ik dacht dat het aan mijn pc lag, omdat er niets vermeld was van eventuele down van userbase. Maar ook niet bereikbaar vanop andere locatie.
Is het mss ook vakantie vr userbase s'avonds?

Twee dagen geleden ook dit probleem, rond 23 uur niet meer bereikbaar. Ik dacht dat het aan mijn pc lag, omdat er niets vermeld was van eventuele down van userbase. Maar ook niet bereikbaar vanop andere locatie.
Is het mss ook vakantie vr userbase s'avonds?

Greetz Bossie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
Geen apc en / of remote console :+airzimmy schreef:Kernel panic noemen ze dat, heel ambetant, vanmorgen vroeg uit de veren en 't was rap opgelost
Foei

En Tomsworld komt over de brug met het grootste sponsorbedrag in de geschiedenis van userbase.be.Tomsworld schreef:Geen apc en / of remote console :+airzimmy schreef:Kernel panic noemen ze dat, heel ambetant, vanmorgen vroeg uit de veren en 't was rap opgelost ;)
Foei :P
Wij danken u.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
Als ik ooit es de lotto win zal ik aan jou denken :+airzimmy schreef:En Tomsworld komt over de brug met het grootste sponsorbedrag in de geschiedenis van userbase.be.Tomsworld schreef:Geen apc en / of remote console :+airzimmy schreef:Kernel panic noemen ze dat, heel ambetant, vanmorgen vroeg uit de veren en 't was rap opgelost
Foei
Wij danken u.