Zuid-Koreaan speelt zich dood achter computer

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

Een 28-jarige Zuid-Koreaan uit de stad Taegu is van uitputting gestorven nadat hij bijna vijftig uur achtereen spelletjes had gespeeld op een computer. De man, Lee, stortte vrijdag in een internetcafé in elkaar en overleed later in een ziekenhuis, vermoedelijk aan een hartaanval.

Volgens de politie had hij nauwelijks gegeten en niet geslapen, omdat hij niet kon stoppen met het simulatiespel Starcraft. Vorige maand was hij ontslagen omdat hij om maar te kunnen spelen steeds op zijn werk verzuimde.

Computerspelletjes zijn zeer populair in Zuid-Korea. Er zijn professionele spelers die grof geld verdienen en televisiestations die wedstrijden tussen verschillende spelers uitzenden.

Bron: VUM
Akira
Elite Poster
Elite Poster

doodgaan tijdens et gamen voor menig gamer de ultieme manier van doodgaan?

hoe willen jullie doodgaan?*

*nie de manier op(pech zelfmoordenaars!) maar, wat je aan het doen bent op het moment dat je sterft?

ik zou vroeger gezegd hebben seks maar das redelijk erg voor degene(n) die opdat moment het bed/keuken/... delen!
Dus kies ik maar voor tijdens de slaap
de pispaal <<
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Akira
Elite Poster
Elite Poster

byter schreef:http://www.cnn.com/2005/WORLD/asiapcf/08/09/game.death.reut/index.html

50u @ inetcafé :eek:

den eerste lan da ik ging heb ik van de vrijdag 7h('s ochtends) tot de zondag 11('s voormiddags) wakker gebleven, kem wel gegeten en gedronken.
maar kwas volledig wasted: kzag wazig, hartkloppingen(teveel red bull), vree weird gevoel. dan uiteindelijk toch gaan maffen, na 2 uur werd ik wakker door ene die kwam beatboxe :evil: die avond hem ik nog tot 1 uur opgebleve thuis.

da doek nooit meer, de laatste lan heb ik toch minstens 6 uur per dag geslapen

kradet niemand aan om et te doen :oops:
de pispaal <<
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Was dat dezelfde lan da de knopjes van m'n keyboard in mijn gezicht stonden van er op te liggen? :)
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

Sub Zero schreef:Was dat dezelfde lan da de knopjes van m'n keyboard in mijn gezicht stonden van er op te liggen? :)
ja :P
de pispaal <<
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Het kan niet anders dan dat die al andere problemen had, mijn eerste degelijke lan (+50 man) ben ik ook meer adn 50u wakker gebleven (opbouw, dan gamen) geen echte problemen van ondervonden, de dag erna gewoon 14u gemaft :)
Maar dat kan natuurlijk alleen als ge al een normaal slaapritme hebt en niet elke dag te weinig slaapt want dat is een stuk erger :/ .
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik was vroeger ook diehard doorgaander, ben daar toch maar vanaf gestapt, ge voelt u anders zondag echt wel te slecht. 2 slaapjes van 6 uur doen wonderen.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

M'n laatste LAN was Lanworld in Kortrijk, phew zeg eerst 24u nie geslapen zuipen en zuipen frieten eten op ongewone uren 'k heb bijna heel die wc daar overspoelt :twisted: maffen ging moeilijk op die stoelekes dus ging ik onder den tafel in nen slaapzak pitten.

De 3 dagen was ik nog altijd slecht...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Mijn laatste lan was om 200m van mijn kot. Ik ging slapen om middernacht en om 6u der uit. Tegen 6u15 was zo goed als gans het netwerk voor mij. Weinig volk wakker, meeste queue's waren leeg, ... Plezant lannen :)
En vooral : niet kapot na het weekend!
Afbeelding
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Kleine lans onder vrienden, <10 man zijn nog altijd het plezantst, maar minstens 2 maal per jaar moet die dc++ toch eens volle bak open staan :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Akira
Elite Poster
Elite Poster

sinds de school lans ben ik toch wel pro-ftp
de pispaal <<
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Mja op school hebbek met de 'mannen' van m'n klas ook een lan georganiseerd, wel lekker. Nergens geen kabel te zien alles zat in de muren :)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”