Hallo,
Gisteren wou ik Music For Life casten maar de stream is allesbehalve vlot. Om de X seconden loopt die zo een halve seconde vast en doet dan terug door.
Vandaag probeer ik het dus opnieuw, maar het beeld en geluid op TV loopt op de x seconden vast voor een halve seconde. Alles verloopt dus in horten en stoten. Als ik kijk via Laptop/Smartphone dat loopt dit wel goed. Ik heb reeds de Chromecast volledig laten opnieuw opstarten maar zonder resultaat. Btw: Youtube/Netflix/... via Chromecast werk wel perfect.
Iemand die hetzelfde heeft op dit moment? Of ben ik de enige?
Music for Life casten
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Die van stubru.be/live? Doet hier hetzelfde.Argon schreef: Iemand die hetzelfde heeft op dit moment? Of ben ik de enige?
Als ik in kodi stream met de vrtnu addon werkt het perfect. Video casten via de stubru App gaat blijkbaar niet. En in vrt nu App zie ik het kanaal van stubru niet staan. Ze maken het wel moeilijk..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
inderdaad! Ik ben dus niet de enige, grrr
Ik heb ook al via de Home app mijn scherm van de Smartphone gecast, om dan zo te kijken op tv, maar het resultaat blijft hetzelfde. Zeer bizar!
Ik heb ook al via de Home app mijn scherm van de Smartphone gecast, om dan zo te kijken op tv, maar het resultaat blijft hetzelfde. Zeer bizar!