Object + omschrijving:
Android Wear Smartwatch met nieuwe (zuinigere) CPU. Informatie Coolblue
Aangekocht bij Coolblue met factuur op datum 30 mei 2019 (kan afgeprint mee bezorgd worden voor garantiedoeleinden). Toen nog aan de volle prijs van 249€ (nu staat hij aan 176€)
Aangezien ik aan het ontgooglen ben (= geen gebruik meer maken van toepassingen die een inbreuk maken op mijn privacy a.k.a. spy- of adware) en mijn vrouw hem te groot vond, is deze horloge niet meer bruikbaar voor mij. Ik heb ze maar enkele maanden gedragen en de meeste met een ander bandje. De batterijduur viel mij positief op (ik kon er de dag mee doorkomen).
Het bandje is gebruikt en de horloge bevat sporen van gebruik. Er is ook één 'krasje' op de zilveren ring (zie foto a.u.b.).
Minimumprijs: 90€
Meeneemprijs: 130€
Opbod per €5
Lengte: 72 uur per hoogste bod tot verkoop of bij gebrek aan geldig bod sluiten van verkoop
Enkel een bod van gebruikers geregistreerd voor datum van deze post en met meer dan 20 posts bij plaatsen van bod is geldig.
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Mogelijkheid tot afhalen of verzending (overeen te komen en op kosten van de koper)
Foto's: