Object + omschrijving:
De Somfy Connexoon IO is een besturingssysteem waarmee je IO motoren en ontvangers via een app kunt bedienen. Meer informatie van de fabrikant.
Het product werd geleverd samen met onze nieuwe rolluiken (als deel van een actie bij Somfy). Aangezien ik al een Tahoma heb staan, ligt de Connexoon hier stof te vangen.
De aannemer heeft de doos wel al geopend (hij wou weten wat het was), maar het toestel zelf is nog nooit gebruikt en aangesloten geweest.
Opmerking: Dit is dus voor IO-toestellen en niet geschikt voor het oudere RTS-protocol!
Dit toestel zou ook goed moeten samenwerken met domoticasystemen zoals Home Assistant (na te kijken door de koper, maar dacht het wel).
Minimumprijs: 90€
Meeneemprijs: 130€
Opbod per €5
Lengte: 72 uur per hoogste bod tot verkoop of bij gebrek aan geldig bod sluiten van verkoop
Enkel een bod van gebruikers geregistreerd voor datum van deze post en met meer dan 20 posts bij plaatsen van bod is geldig.
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Mogelijkheid tot afhalen of verzending (overeen te komen en op kosten van de koper)
Foto's:
Somfy Connexoon IO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
ik volg even, als de prijs wat omlaag gaat mogelijk interesse ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ben wel geïnteresseerd hoe je je io motoren dan aanstuurt met welke tahoma?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
OK. En Tahoma is dan Software op een rpi ofzo of hoe zie ik dat?