Al meer dan een week krijg ik een foutmelding als ik op https://mijntelenet.be iets wens aan te passen aan mijn HGW:
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Vorige week heb ik dan ook naar de helpdesk gebeld maar daar wisten ze ook niet wat er aan de hand was. Men heeft dan een "dossier" opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde diensten...
Ik neem aan dat ik niet de enige ben voor wie dit niet werkt?
Update: ik weet niet of mijn post hier iets mee te maken heeft, maar ik heb zonet een SMS van Telenet ontvangen dat mijn dossier nog in behandeling is...
"Mijn thuisnetwerk" down
-
- Member
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier ook hetzelfde! Dit is niet normaal meer.....
Blijkbaar zijn alle Telenet-diensten waar een gebruiker aan gekoppeld is (mijn Telenet, mijn netwerk, mijn Telemeter, Yelo-TV enz.) onderhevig aan dit fenomeen.
Blijkbaar zijn alle Telenet-diensten waar een gebruiker aan gekoppeld is (mijn Telenet, mijn netwerk, mijn Telemeter, Yelo-TV enz.) onderhevig aan dit fenomeen.