Alleen nu eens uitkijken naar een goede broek, eentje die geen wind doorlaat want aan 70kmph is het goed koud
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik reed 170 en had het nog niet door, new duster zijn isolatie zit wel goed. Ik heb natuurlijk wel de prestige versie, weet niet of ze daar onderscheid in maken. Mijn broer zijn Lodgy is ook beter geïsoleerd als ervoor (techroad edition).Goztow schreef:Hoe is de isolatie daarvan tegenwoordig? Een collega kloeg nogal van het lawaai in de cockpit van zijn duster.
Dit is de classic Batmobile van in de films van Tim Burton, van in 1989, zo rechtstreeks uit m’n eigen geheugen straks op de tafel hier...Goztow schreef:Omfg gisteren nog the dark Knight herbekeken. WANT
je mag altijd eens komen oefenen op een paar bomen hier in de tuinTim.Bracquez schreef:Nieuw (gevaarlijk) speelgoed gekocht: husqvarna 346xp
965167018_1-Husqvarna Kettingzaag 346XP 45 cm.jpg
Elektrisch is gevaarlijker omdat de motor niet stilvalt, maar je trekt zelfs de goedkoopste bescherming op Amazon niet direct kapot hoor.Tim.Bracquez schreef: Electrisch wel niet veiliger voor de benen, heb broeken die beschermen en een electrische trekt zich er gewoon door (daar is al hun vermogen vanaf 0 beschikbaar)
Niet vergeten je extra's te claimen :kurtcockaert schreef:Ik wou eens kijken wat een chromebook allemaal kan dus deze gekocht: ishttps://www.asus.com/us/Commercial-Laptops/ASUS ... ip-C434TA/
...
de mijne is vandaag aangekomen!MClaeys schreef:Verder een Roborock S5 Max, komt volgende week toe.
Ik heb de 46mm silver en men vrouw de rose gold. Fantastische horloges!Goztow schreef:Samsung galaxy watch, mag er straks om in de cubee!
De juiste broek doet het 'em wel natuurlijk.Tim.Bracquez schreef:Electrisch wel niet veiliger voor de benen, heb broeken die beschermen en een electrische trekt zich er gewoon door (daar is al hun vermogen vanaf 0 beschikbaar)
Think again.Charle schreef:Fabrikanten van veiligheidskledij zien dit niet als een probleem omdat professionele gebruikers met benzinemotoren werken én de thuisgebruiker met elektrische varianten amper beschermende kledij kopen.
Op Amazon bv. kan je bandjes goedkoop kopen: https://www.amazon.de/s?k=vivoactive+hr ... nb_sb_nossfrodo schreef:Garmin vivoactive 3 ter vervanging van vivoactive hr . Na iets meer dan 2 jaar bevestiging van polspand afgebroken. Werkt nog perfect maar kan het niet meer dragen. Proberen te lijmen maar tevergeefs.
Smartwatch+Vivoactive+3+met+hartslagmeting+aan+de+pols+en+gps+zwart.jpg
Het probleem is dat het afgebroken is aan het horloge. Het bandje zelf is niet stuk.Abusimbal schreef:Op Amazon bv. kan je bandjes goedkoop kopen: https://www.amazon.de/s?k=vivoactive+hr ... nb_sb_nossfrodo schreef:Garmin vivoactive 3 ter vervanging van vivoactive hr . Na iets meer dan 2 jaar bevestiging van polspand afgebroken. Werkt nog perfect maar kan het niet meer dragen. Proberen te lijmen maar tevergeefs.
Smartwatch+Vivoactive+3+met+hartslagmeting+aan+de+pols+en+gps+zwart.jpg
Ik zelf heb begin dit jaar een bandje Supore Vervangarmband voor mijn Garmin Vivosmart HR gekocht. Vind de kwaliteit van Supore beter dan de originele.
Supore heeft geen voor de Vivoactive HR zie ik. Wel voor Vivoactive 3 en Galaxy Watch 42.
Dat is klinkt als een minder leuke test, ik vermoed dat die met accu dan beperkt zijn in vermogen om de accuduur redelijk te houden en die met draad dus meer (piek)vermogen leveren. Het is dus wel gevaarlijker met de juiste (of verkeerde) zaag.Tim.Bracquez schreef:Heb dit zelf op een Oregon broek 'getest' en zat er gewoon door. Was wel met een electrische kettingzaag met draad, geen batterij.
Pic or didn't happenselder schreef: Dit is de classic Batmobile van in de films van Tim Burton, van in 1989, zo rechtstreeks uit m’n eigen geheugen straks op de tafel hier...
“Zou” redelijk exclusief zijn via lego.be, betwijfel zelfs of hij in de gewone winkels gaat komen. Bij bestelling krijg je er nog een kleinere schaal versie bij, die stak in elkaar op 30 minuten. Deze zal iets langer duren:
Goztow schreef: Pic or didn't happen