https://www.techpulse.be/nieuws/240086/ ... g5MDkwOQS2
https://www.hln.be/ihln/multimedia/pann ... ~a7972408/
was al lang geleden. Maar ik kon 5' niet op internet toen ik op trein zat. ( 16.00 u. in Brussel), maar eens in de Zuid lukte het weer.
2u43 gemeld
3u46 'opgelost'.
Mobiel netwerk van Orange getroffen door storing
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Vlak voor 14u viel de downstream van mijn Flybox uit. Wel verbonden dus en de interfase gaf enige traffiek aan bij upload. Down was 0.
Dacht dat door een fout bij Orange ik op de modus was gezet dat ik over absoluut dataquota was gegaan. Dat is dan het zelfde .
Toch nog vrij stel de helpdesk aan de lijn gekregen tegen 14u20. Een algemene panne is nog zo slecht niet. Dan is het tenminste duidelijk waarom het niet werkt en weet je dat door afwachten het wel terug zal gaan werken.
Dacht dat door een fout bij Orange ik op de modus was gezet dat ik over absoluut dataquota was gegaan. Dat is dan het zelfde .
Toch nog vrij stel de helpdesk aan de lijn gekregen tegen 14u20. Een algemene panne is nog zo slecht niet. Dan is het tenminste duidelijk waarom het niet werkt en weet je dat door afwachten het wel terug zal gaan werken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Vandaag ook periodes met problemen op de flybox internet @home
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Hallo, hallo, hier Brussel!
Wel, het werkt hier wel maar ik heb de indruk dat ik ook hinder heb. Vandaag via die verbinding zitten thuiswerken-callcenter. Toch wel een paar keer per uur tijdens gesprekken gedurende een 5 a 10 seconden stilte aan de lijn. Viel wel niet uit, burger kon mij wel horen, ik enkel stilte. Geen burgers verloren, na stabilisatie konden we verder. Normaal werkt dat best goed.
En daarjuist, bij het afspelen van Youtube op mijn TV bleef de video af en toe steken. Ook niet gebruikelijk.
Wel, het werkt hier wel maar ik heb de indruk dat ik ook hinder heb. Vandaag via die verbinding zitten thuiswerken-callcenter. Toch wel een paar keer per uur tijdens gesprekken gedurende een 5 a 10 seconden stilte aan de lijn. Viel wel niet uit, burger kon mij wel horen, ik enkel stilte. Geen burgers verloren, na stabilisatie konden we verder. Normaal werkt dat best goed.
En daarjuist, bij het afspelen van Youtube op mijn TV bleef de video af en toe steken. Ook niet gebruikelijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Het werkt voor een hele tijd, en dan valt het 4-5sec weg of soms langer. Dit al hele dag, enige antwoord dat per telefoon te horen was vandaag "er zijn geen problemen, dat was gisteren", of via social media, maar al héél de dag die problemen. Genoeg logs van VPN's achter flyboxen die uitvallen naar meerdere locaties.
https://allestoringen.be/storing/orange
https://allestoringen.be/storing/orange
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Weinig (niks) van gemerkt...
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Een paar weken geleden ook storingen bij Scarlet,die het officieel ook niet hebben toegegeven,en het was dan ook nog een dag of vier.Hoe komt het dat providers(algemeen) het zo moeilijk hebben om een storing gewoon te melden??gunnix schreef:Vandaag inderdaad aanhoudende problemen, vreemd dat Orange dit niet toegeeft.
Heb de indruk dat 3G minder problemen geeft dan 4G op de telefoon.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
hier niks te merken haal vlotjes 128/38.6 over 4g binnenshuis
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Hier ook problemen regio Brugge. Stond in een winkel en moest een code uit een mail tonen. Ik kreeg echter geen verbinding via 4G (uitroeptekentje), ook als ik buiten stond. Verder niet veel aandacht aan geschonken.
Ik wil nu thuis echter een betaling via belwaarde doen, en er gaat vanalles mis:
* Ik kan niet inloggen op de Klantenzone
* Ik krijg de bevestigings-sms maar de betaling mislukt met die sms
* De Orange app crasht onmiddellijk bij het openen
Blijkbaar dus wel iets serieus mis.
Ik wil nu thuis echter een betaling via belwaarde doen, en er gaat vanalles mis:
* Ik kan niet inloggen op de Klantenzone
* Ik krijg de bevestigings-sms maar de betaling mislukt met die sms
* De Orange app crasht onmiddellijk bij het openen
Blijkbaar dus wel iets serieus mis.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Vind inderdaad ook dat niet alleen orange maar ook Telenet en Proximus vaak 'onbereikbaar' zijn voor uitleg en meldingen over algemene stortingen. Zonder een site zoals allestoringen.be weet je niet of het jouw internet alleen is dat dom doet of het een groter probleem is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb niets ondervonden van deze storing. Maar ik had mijn part dan ook al gehad vorige zondag
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO