Ben al een tiental dagen op BIO groenten smoothies aan het leven + 1x vast eten (iets met carbs).
Drie euro per pop, maar wel waard:
https://ido.bio/
Heb nu een koelkast vol.
Steek er af en toe ook eens een fruit smoothie tussen van Innocent, maar die is niet bio.
Wow ik heb veel meer energie gedurende heel de dag. Onze Westerse (rommel)voeding kost zoveel energie voor de vertering dat je dan dips krijgt in de dag, die je wil compenseren. Nu heb ik dat niet meer. Zeker als je 40+ bent begin je die dips harder te voelen. En op crosstrainer 600kcal op de hardste stand op 40 min ofzo, gaat erg vlot.
Als je kan wennen aan deze voeding, vliegen de kilo's er af. 't was dat of keto dieet. Ben op 2 maand tijd al 8 kilo kwijt.
Update 25/10: voeg een vleugje keto cooking toe aan je dieet
Sinds een paar dagen kook ik 1x per dag ipv uit te gaan eten, en das dan een stuk BIO vlees of vis en een halve zak BIO wokgroenten. Zo krijg ik geen expliciete koolhydraten meer binnen komende van frieten/aardappelen/rijst/pasta .... en ik drink overdag meerdere koudgeperste sapjes van IDO. Alles BIO. Soms eens een fruit smoothie van Innocent. Op sommige dagen zal het wel een BIO lasagne of pizza zijn, geen zin om elke dag zo extreem mager te eten want dat wordt snel saai, zolang het eindresultaat maar is dat ik blijf afvallen.
Als ik overdag die IDO sapjes drink, heb ik ook geen opgeblazen gevoel meer als ik iets ga ieten. Er is gewoon meer plaats over
Ik sta terug op de crosstrainer en doe vlot 2x 600 kcal per dag met weinig moeite. De kilo's gaan snel, zit ergens tussen 96 en 97 en kom van 110+
Dit is geen full die-hard keto dieet, maar eentje met weinig expliciete koolhydraten. Geen last van de keto hoofdpijn