Bij mijn mail die ik ontvangen heb staat "voor verkoop op afstand beschikt u steeds over en termijn van 14 dagen voor herroepingsrecht".WalterB1 schreef:Zoals ik het begrepen heb kun je die black-friday deal niet annuleren en een terugbetaling vragen/eisen/krijgen. Toch niet volgens Tadaam. Of dat ook zo is volgens de FOD Economie is een vraag voor hen. Maar daar zou ik enkel aan beginnen als je echt niets beter te doen hebt dan pogen uw gelijk te krijgen.DevBru schreef: Ik ben nog steeds serieus aan het overwegen om mijn Tadaam terug te sturen en naar Scarlet over te schakelen.
IMHO, doe de periode van de Tadaam promo uit. Voor de prijs kunnen je niet beter. Wil je echt op TV naar TV kijken met de TV app van Tadaam koop een bakje op Aliexpress.
https://nl.aliexpress.com/item/32994604080.html
Voor de lagere prijs bij Tadaam in vergelijking met Scarlet kun je dat kopen en nog 91 euro goedkoper af zijn.
Ik ga er dus vanuit dat ik wel degelijk kan herroepen.
Al denk ik inderdaad dat ik de periode van 6 maanden gewoon ga uit doen want de prijs is idd goed. Het is gewoon heel jammer dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen voor fouten die ze zelf maken. Dus na die 6 maanden ben ik dan ook weer direct door naar een andere provider, dat staat vast.
Hoe ik het in tussentijd ga oplossen weet ik nog niet, ik was in elk geval niet van plan om €60 of €70 uit te geven aan een toestel dat ik in minder dan een halfjaar weer niet meer nodig heb dan.