devastator schreef:Heb je een link ? Ben ook op zoek voor mn vrouw ...
Vanmorgen gekocht, maar momenteel uitverkocht.
Waarom heb je dat niet online besteld dan ? Je zou toch moeten weten dat in de huidige tijd, prijzen van webshops enorm kunnen schommelen van dag tot dag door zaken als prijsgarantie, stock, deals, etc... Online prijs opzoeken, om dan 's anderdaags naar de shop te trekken is zo 20ste eeuws... Bij sommige winkels zijn de prijzen in fysieke winkels zelfs anders dan online (bvb MediaMarkt, Dreamland...).ub4b schreef:Gisteren zag ik bij alternate de 2 TB QVO SSD voor 189.90 en er stond nergens bij dat dit de black friday deal was.
Vandaag met ons bestellijstje naar alternate, en de disk is plots veel duurder: 50 euro duurder!!!
Omdat ik de dag nadien vlakbij alternate moest zijn voor iets anders. Ik haat heel dat dagprijzen gedoe, je wordt gewoon genaaid ....Tomby schreef:Waarom heb je dat niet online besteld dan ? Je zou toch moeten weten dat in de huidige tijd, prijzen van webshops enorm kunnen schommelen van dag tot dag door zaken als prijsgarantie, stock, deals, etc...
Fnac Business is dus mailen en bellen ( die zitten nog in vorige eeuw!)cptKangaroo schreef:Ik ben deze zomer 2 keer naar de Hubo moeten rijden: een gerant zei eerst dat het item niet in de winkel was terwijl het online wel als aanwezig stond. Dan maar online het item besteld en het was vrijwel meteen klaar voor afhaling dus het moet toch al in de winkel gelegen hebben. Als je een specifiek item wil, kan je dus beter eentje laten apart leggen.
De monitor die ik al enkele weken op het oog heb (AOC 24G2U) stond dit weekend aan €150 ipv €190 op de FNAC site maar ik lees enkel slechte reviews over FNAC's online business dat ik me er niet aan gewaagd heb, hoewel ze de enigen leken die hem zo laag geprijsd hadden. (En ik twijfel wel ook nog een beetje over een monitorswitch.)
Bij het browsen zag ik een LG OLED die overal in promotie stond, eerst van €1800 naar €1200 en op maandag nog naar €1100. Cybermonday afwachten was in dat geval dus toch nog iets beter dan blackfriday.
Prijsalerts voor alles en nog wat instellen op tweakers en wachten maar.ub4b schreef:Omdat ik de dag nadien vlakbij alternate moest zijn voor iets anders. Ik haat heel dat dagprijzen gedoe, je wordt gewoon genaaid ....Tomby schreef:Waarom heb je dat niet online besteld dan ? Je zou toch moeten weten dat in de huidige tijd, prijzen van webshops enorm kunnen schommelen van dag tot dag door zaken als prijsgarantie, stock, deals, etc...
Ik denk dat het een LG OLED55C9PLA tv was die ik overal tegenkwam -- 't viel gewoon op, ik was niet op zoek naar een tv. OLED monitoren zijn nog erg zeldzaam, geloof ik.liegebeestig schreef:Was dat trouwens een LG oled computer monitor of een TV? Ik denk zelf ook aan een nieuw computerscherm. Vandaar.
Zwijg stil over hubo en hun 'aanbiedingen'. Nooit slechtere ervaring gehad. Site en winkel komt quasi nooit overeencptKangaroo schreef:Ik ben deze zomer 2 keer naar de Hubo moeten rijden: een gerant zei eerst dat het item niet in de winkel was terwijl het online wel als aanwezig stond. Dan maar online het item besteld en het was vrijwel meteen klaar voor afhaling dus het moet toch al in de winkel gelegen hebben. Als je een specifiek item wil, kan je dus beter eentje laten apart leggen.