telenet snelheid en klantendienst trekken op niks

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
gunstn
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jul 2005, 13:47

eeen 1400 ...
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

gunstn schreef:eeen 1400 ...

Een screenshotje als bewijs zou handig zijn 8)
Gast

gunstn schreef:eeen 1400 ...
Kbps? Graag een eenheid ... in kilo- of megabits per seconde graag.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Wat maakt het nu in godsnaam uit als je 1600kb/s of 1200kb/s download hebt
pffff, binnen de kortste keren zit je aan je limit bij telenet.
Geef mij maar een hele maand een constante 400 kb/s, en een upload zonder qouta.
en een ping van 8-9 op de gameservers
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
gunstn
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jul 2005, 13:47

8-9 ? :/
een gameserver in lan zeker ? :p
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Dit is echt wel al één van de meest nutteloze topics ever geweest :/. Ik ga even een kopje op mijn fiber monteren.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
jimmysyske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2005, 22:20

-deleted-
Laatst gewijzigd door jimmysyske op 17 jun 2006, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

With all do respect, maar moest ik zo'n mails krijgen zouden die een paar dagen mogen wachten vooraleer ik ze beantwoord, een beetje vriendelijk blijven kan geen kwaad hoe geirriteerd je ook bent.

En hoe de Telemeter werkt heb ik geen idee van, sorry.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

SeNsEi Ze0n schreef:With all do respect, maar moest ik zo'n mails krijgen zouden die een paar dagen mogen wachten vooraleer ik ze beantwoord, een beetje vriendelijk blijven kan geen kwaad hoe geirriteerd je ook bent.
Wie het hardst roept, heeft gelijk. Zo redeneert de gemiddelde puber, en dergelijke schreeuwers in hun mails naar de klantendienst van hun isp.
Gast

kLOTE SERVICE


Ik stuur:
Quote:
Uitleg: Ik sta sinds vandaag op smallband dit terwijl mijn telemeter 99 % aangeeft. Gisterenwas dit 98 %. Alles is correct weergegegeven (geen problemen met het verkeerd/teveel aanrekenen). En nee ik ben niet eerst over de 100% gegaan om daarna tot onder de 98% te moeten gaan voor breedband...

Gisteren: 98%
Vandaag: 99% + smallband


Als je ziet dat je zo hard op dé grens balanceert zet je gewoon een blokje erbij, of wacht je gewoon tot je meter terug wat gezakt is zodat je terug wat "ademruimte" hebt.

'T kan dus wél goed zijn dat afhankelijk vd hoeveelheden die je een maand geleden verbruikt hebt, de meter wel degelijk even over de 100 gegaan is...met smallband tot gevolg. En ja, dan wordt 't wachten tot ie terug op 97% staat.

klote-service?

Mss eerder klote-meter,...ik zou niet direct op de mensen schieten die je mails daar beantwoorden...
De telemeter werkt nu eenmaal zo,... pech dus ( zeker als je mss al wist dat je meter kantje-boordje stond)

Happy squeeze-time! :wink:
Gast

het gaat mij niet hoofdzakelijk om het feit dat ik onterecht op smallband stond..

het ging mij om het feit dat ze de mail niet gelezen hadden, anders zouden ze niet zo antwoorden.

Heb trouwens vandaag al een vriendelijke mail terug gehad en het probleem is opgelost..
Gebruikersavatar
aikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 mar 2004, 20:56
Locatie: Rotselaar - Leuven
Contacteer:

Anonymous schreef:het ging mij om het feit dat ze de mail niet gelezen hadden, anders zouden ze niet zo antwoorden.


Kan ik je misschien zeggen dat elke mail nog eens wordt nagelezen voor hij terug mag naar de klant...

Dus ik ben er zeker van dat je mail wel gelezen is, trouwens als je zelf even had opgezocht hoe het nu juist zat met je telemeter had je dat veel frustratie bespaard... (en de Telenet klantendienst wellicht ook).

Roepen en tieren werkt trouwens alleen maar averechts...
su root
Gast

gunstn schreef:probleem opgelost, het was dus wel degelijk de utp kabel ...
just nieuwe gehaald, alle problemen zijn gesmolten als sneeuw voor de zon /me happy :-D


uit je oorspronkelijke post:
gunstn schreef:dan mag ik van die SMEERLAPPEN nog is een testje of 6-7 doen

en
gunstn schreef:ik zeg telenet = domme sletten die hun geld verdienen met mensen te belazeren


Voelt "mijnheer" zich niet geroepen om zich te verontschuldigen voor al het lawaai dat hij ten onrechte heeft gemaakt? Waarschijnlijk niet zeker?
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Touché, ik stel gewoon voor hier een slotje op te zetten vooraleer we echt de flaming tour op gaan.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
[The Cleaner]
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 mei 2005, 21:16
Locatie: Antwerpen

The_Borg schreef:Touché, ik stel gewoon voor hier een slotje op te zetten vooraleer we echt de flaming tour op gaan.


of guest postings uitschakelen :)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”