Outlook 2016.

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Sinds enkele dagen komen mijn mails (Proximus) niet automatisch binnen bij het opstarten van Outlook 2016.
Bij het klikken op "Send/receive all folders" of shortcut F9 gebeurt er schijnbaar niets, wanneer ik Shift+F9 (update Inbox folder) gebruik komen de mails wel binnen.
Aan mijn instellingen is niets veranderd.
Wie heeft hier een zinnige uitleg voor ?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Account weggooien en terug toevoegen al geprobeerd?

Misschien ook tijd om over te schakelen naar een onafhankelijke mailhost (365, Gmail). Providers geven mailboxen bij hun abonnementen om het moeilijker te maken om je contract op te zeggen, er wordt zo goed als geen budget in ondersteuning en updates van die mail systemen gestoken, dat is naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon de oorzaak van je huidige problemen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Mijn account (IMAP) heb ik al vernieuwd.
Met de app van Proximus op mijn GSM werkt het wel.
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

Enable eens de debug log?

File > Options > Advanced > Other > Enable troubleshooting logging.

Dan ga je in %temp%\Outlook Logging en zal je een .log file vinden per IMAP account.
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

De inhoud van die logfile kan ik niet beoordelen, dit gaat mijn petje te boven.
Voorlopig behelp ik mij met Shift+F9 of een mail naar mijzelf sturen dat werkt ook.
gunnix
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Bedankt: 5 keer

Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Dit heb ik inderdaad ook al geprobeerd.
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

Jan007 schreef:De inhoud van die logfile kan ik niet beoordelen, dit gaat mijn petje te boven.
Voorlopig behelp ik mij met Shift+F9 of een mail naar mijzelf sturen dat werkt ook.
Plaats hem dan eens hier?
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Het probleem heeft zich blijkbaar opgelost na contact met Proximus.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”