iPhone 11 Pro 256GB Space Gray (sealed/nieuw)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Xe0n
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Eind september deze iPhone 11 Pro besteld n.a.v. de camerakwaliteit.. Op dat ogenblik was het toestel niet leverbaar en heb ik een 3-tal weken moeten wachten, tegen dat hij uiteindelijk binnen was kwamen er onverwachte kosten aan de auto en drong het door dat ik beter nog even met mijn iPhone X verder doe.. :)

De verpakking is nooit geopend, het gratis jaar AppleTV+ is dus ook nog niet geactiveerd. Ik laat de eer / het plezier van het uitpakken aan de koper. Alle accessoires zijn uiteraard ook aanwezig alsook een factuur met garantie tot 11/10/2021.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

We hadden er een zwarte Apple Leather Case bij gekocht twv 55€, die krijg je erbij..

Minimum 1200€.
Meteen meenemen kan voor 1300€. :)

Afhalen mogelijk in Brasschaat. Verzenden mogelijk op kosten en risico van de koper.
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 76 keer

Op apple site staat hij 29 euro duurder. nl 1329.
Xe0n
Member
Member

Klopt.. Daarom kan je ook bieden vanaf 1200€. ;)

Met de meeneemprijs bespaar je 84€ tov de nieuwprijs van het pakket (29€ prijsverschil + 55€ Apple hoesje).. Hij zit ook nog in de plastic wrap vanuit de fabriek en kortingen op de nieuwste Apple toestellen komen in de winkel maar weinig voor. Niemand verplicht je echter om de meeneemprijs te bieden, vanaf 1200€ mag hij weg indien er interesse is (en bespaar je 184€). Het hoesje is de verpakking niet uit geweest dus ook die is volledig nieuw..
Xe0n
Member
Member

*bump*

Black Friday meeneemprijs: 1200€.
(Geldig tot zondag 1/12 23u59.)

Staat intussen ook elders te koop.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”