Want je hebt zoveel verschillende merken, prijsklassen, reviews daarom wou ik eens horen wat jullie aanbevelingen zijn of punten om de aankoop af te raden.
Eerst zal ik de situatie even schetsen. Ik woon in een appartment waar in de living wat meubels tafel en zetel enz zo staan er is een glazen deur naar de gang dan heb ik een bureau waar geen problemen zouden zijn voor de stofzuiger. In de slaapkamer staat een bed op poten (20cm hoog) dus daar ook al geen probleem enkel is er aan beide zijde van het bed een tapijt. Er zijn ook geen huisdieren
Als ik sommige reviews lees, lees ik positieve punten en iemand anders vindt dat dan weer negatief. Ik had een review gelezen dat de stofzuiger tegen de kasten en deuren reeds en zo na lange duur schade maakte aan meubels dus dat wil ik al zeker vermijden. De automatisch hervatten functie zou ik wel handig vinden als de batterij plat is dat hij verder gaat waar hij gestopt is. En dat ik hem kan programeren wanneer hij moet rijden zodat hij rijdt terwijl ik gaan werken ben (mag met of zonder app).
Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn en welke toestellen jullie zouden aanraden/afraden.