dit is een leuke site met een uitgebreid forum enzo
maar veel adsl support is er niet te vinden
nood aan een goede adsl support site ?
eventueel in samenwerking met de userbase crew ?
graag reactie
nood aan een adsl support site
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
We doen ons best om het zo breed mogelijk te houden met toch de nadruk op ADSL. Wat had je dan nog in gedachte? Hoe kan het beter? Je mag ook altijd mailen ([email protected]) of een mod PM'en. Ik ga hier alvast een topic over starten in mod-talk.
Blue-Sky schreef:@dbz
Heb je de Tutorials bekeken?
Dat kan je vinden links boven onder Navigatie Menu.
das iets, maar ik bedoel, geen screenshots, nie echt veel info over wifi, ondersteuning in enkel tekst is nie echt handig...
ik dacht er ooit mee te beginnen maar na het wegvallen van beloofde hulp is het een eindeloze put die als ik het alleen moet doen, gewoon te veel tijd in beslag neemt van slechts 1 persoon....
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
We zijn momenteel eigenlijk ook onderbemand. Ze0n en ik hebben herexamens, de rest gaat werken, vakantiejob daar bij, ... Er is niemand die zo echt eens wat tijd over heeft om het te doen. Er is zoveel dat nog uitgewerkt zou moeten worden en ideeën te over. Maar tijd is een gebrek dat ons meer en meer parten speelt.
- X-2datop
- Pro Member
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Mja kijk ... wat heeft WiFi, en Routers/Firewalls e.a. eigenlijk nog met ADSL te maken ? Dat is puur netwerken, en als je dan ook nog eens niet genoeg hebt aan "tekst" uitleg (waarvan je trouwens genoeg kunt vinden op de site via de zoekfunctie) dan heb je pech denk ik. Of zie je geroepen op screenshots te maken van alle producten en varianten van die producten ? Hoe ga je aan die producten geraken ? Allez ...
Het is en blijft hier een forum waar mensen andere mensen helpen, om een echte "support" site te maken heb je 1. Tijd, 2. Volk en 3. Middelen nodig ... géén één van de 3 hebben ze (we) ..
Grtz,
X
Het is en blijft hier een forum waar mensen andere mensen helpen, om een echte "support" site te maken heb je 1. Tijd, 2. Volk en 3. Middelen nodig ... géén één van de 3 hebben ze (we) ..
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
X-2datop schreef:Mja kijk ... wat heeft WiFi, en Routers/Firewalls e.a. eigenlijk nog met ADSL te maken ? Dat is puur netwerken, en als je dan ook nog eens niet genoeg hebt aan "tekst" uitleg (waarvan je trouwens genoeg kunt vinden op de site via de zoekfunctie) dan heb je pech denk ik. Of zie je geroepen op screenshots te maken van alle producten en varianten van die producten ? Hoe ga je aan die producten geraken ? Allez ...
Het is en blijft hier een forum waar mensen andere mensen helpen, om een echte "support" site te maken heb je 1. Tijd, 2. Volk en 3. Middelen nodig ... géén één van de 3 hebben ze (we) ..
Grtz,
X
daar zit iets in:
heeft er dan iemand tijd en zin om energie te steken in een joint project om een meer professioneel product te ontwikkelen met de bedoeling op termijn dan ook de broodnodige adverteerders aan te trekken om het voor iedereen interessant te maken om er zijn tijd in te steken ?
support kan altijd van andere sites geleend worden, niet ?
het probleem is, als je rondzoekt op internet, dat je bijna geen enkele deftige adsl support site kan vinden die mensen echt kan helpen om hun problemen gemakkelijk, visueel (screenshots) uit de brand te helpen
telefonische support en zelf online support bij de meeste belgische ISP helpdesken (ik noem geen namen) laat gewoon te wensen over, of de operatoren zijn ofwel niet genoeg gevormd (niet altijd hun fout) of hebben te weinig kennis ter zake of men overbelast ze met tallen van verschillende modems, operating systemen en andere ... zodat daar niemand zich echt specialist in 1 bepaalde branche kan noemen en dat de klant dan altijd ergens in de kou zal blijven staan door ietwat, maar net niet genoeg goede informatie van de juiste persoon te ontvangen.
Een support site gemaakt door techneuten (mensen die in dezelfde branche zitten bijvoorbeeld), maar dan met de nodige empathie voor de "simpele" doorsnee klant en met de middelen om met klare oplossingen voor de klant dan, tot een oplossing of bevredigend antwoord te komen, ... zou voor velen nuttig kunnen zijn, niet ?
kandidaten ?
kwestie van materiaal, als men de nodige krachten bundelt zal men toch van elke soort beschikbare en verkochte modem in belgie een exemplaar tijdelijk kunnen bemachtigen
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik ben er niet van overtuigd dat je proactief moet gaan werken: bijzonder lage ROI.
Ik denk dat een site/forum meer zin heeft: de gewone next-next-finish installatie van dingen lukken de meeste mensen wel, en de foutmeldingen/situaties die dan toch nog tegenkomen zijn dan van die aard dat je die in een tutorial toch nooit kan voorzien. Op een forum heb je het voordeel dat je een probleem pas moet oplossen op het moment dat het zich stelt en dat je dan meteen gerichte vragen kan stellen.
Ik denk dat een site/forum meer zin heeft: de gewone next-next-finish installatie van dingen lukken de meeste mensen wel, en de foutmeldingen/situaties die dan toch nog tegenkomen zijn dan van die aard dat je die in een tutorial toch nooit kan voorzien. Op een forum heb je het voordeel dat je een probleem pas moet oplossen op het moment dat het zich stelt en dat je dan meteen gerichte vragen kan stellen.